June 5, 2004
Tja!
Har jävligt ont i halsen nu, känns ungefär som ett sår i halsen och så känns det så jävla uppsvullet. När jag sväljer någon så biter jag ihop tänderna för att det gör så jävla ont. Halstabletter fungerar inte, just nu går jag på ipren men det hjälper bara till viss del. Fram till imorse hade jag även feber o huvudvärk. men det har inte med saken att göra, jag behöver bara lite tips på vad man kan äta/dricka/trycka ner i halsen så det blir bättre.
//Rickard
July 4, 2003
azN- wrote: har inte haft det så länge ju, vaknade i fredags så va det bara där, kände inget dagen innan eller så. Är nog inget farligt så jag skippar doktorn, vill ju inte gå på penicilin såhär vid nyår o allt 🙁
Jag hade det där förra året och jag skulle nog föreslå att du går till doktorn för det där kommer ta mer än en vecka att läka.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
January 22, 2003
azN- wrote: [quote=Dry_Ice]Det kan vara någon form av infektion också...
Testa att gurgla i starksprit 😛 Det säger alltid min flickans mor. Ligger faktiskt något i det då det renar en del...
hoppas det blir så på tisdag, j**lar vad jag ska gurgla. skolavslutning på onsdag ju
Makes no sense, skolavslutning på onsdag så du ska gurgla på tisdag? :-k
Men för att gå till baka till ämnet är nog te med honung bland det bästa du kan ta om du bara letar huskurer
2 Guest(s)