October 28, 2002
En bekant kompis är nere med en polare till han i Stockholm för att gå på någon hockey-grej...
Min polares kompis (ecke dvs) bodde inte med min polare (jimmy) utan med några andra ur hockeylaget..
Dom skulle på någon gala för hockey o skit, men ecke hade något strul och skulle av nån anledning ta tunnelbanan ensam lite senare än dom andra ner till galan inne i stan nånstans.
På väg till tunnelbane stationen går han ensam i kostym o grejjer o möter en kille som säger "jag ska ha alla dina pengar och din mobil, NU".
Ecke blev jävligt skraj för han såg att dom var flera, dom andra stog en bit ifrån eller något (har inte hört hela historien från honom...).
Så han skulle dra upp mobilen och ge killen den, då han fick iden att köra antennen i ögat på killen och kuta, vad jag förstått så träffade han inte ens ögat utan i huvet nånstans och killen blir skithet o han och hans polare hoppar på ecke, ecke har idag 3 tänder och kan knappt se för hans ansikte är totalt blått o svullet o jävligt. (eller om det var så att han förlorade 3 tänder och har resten kvar??) han hade brytit nå revben och armen också...
ondsdags kväll...
hans liv e typ förstört bara för att han försökte försvara sig från att bli rånad...
tror han e kvar på sjukhus i stockholm, han kommer inte dö lr ngt iaf...
VAFAN HAR SÅNNA HÄR IDIOTER I HUVET?!?!?!? FLERA PÅ E N ENSAM KILLE??!!?
Nog var det jävlig korkat av ecke o gå själv i stockholm när man e från jämtland och ganska ovan o så, men...
var bara tvungen o skriva ut det här för jag blir bara så jävla förbannad!!
mångkulturellt land?? jo, det är fint det.
December 22, 2002
killar ni fattar visst inte...
Man är inte idiot för man rånar folk!
Jag har varit på gatan, men jag e borta jag vet vad allt handlar om pengar kompisar brudar stolthet och STATUS... det börjar med person rån och slutar med smash in grab..
har flera polare som sitter inne, i värsta fallet folk som har tagit av sig livet
för det mesta så blir det här för att dem som gör det har taskigt hemma... :blink:
som jag hade 😕 🙄
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
December 22, 2002
lyssna vart ska man gå?.. kommer hem morsan är på en, trycker ner än kan knappt gå... har inga parra i plånboken... ingen data på rummet... gammal tv i köket... fixa parra ut med mina dawgs fixa lite brudar, glida runt lite på stan fixa pengar gå hem, och segern e min
man ska inte snacka så mycket om man inte vet
vad vet du om min barndom va??
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
December 22, 2002
nej tyvärr så gör jag inte det
jag tar pengar för att överleva
men tycker inte du att det är fel att ta från andra, ja det gör du... men kolla då på staten killen... du kanske inte fattar det nu... men det kommer med åren... ska du se
det finns flera saker som tas av folk SKATT?
jag kommer dö ung... skiter i jävla skatt
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
October 28, 2002
...
Ja, jag har läst reglerna, men nu finner jag inte några andra ord;
ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVET FÖRBANNADE JÄVLA DRÄGG!!
HUR FAN TROR DU DET E FÖR ECKE NU VA?!?!?! ÄR DET HANS PROBLEM ATT EN DEL HAR DET TUNGT HEMMA?!?!? SKA DOM HA HANS PENGAR FÖR DET??!?!?!?
men, dom kanske har det svårt, dom måste ha "respekt" och vara tuffa och få "para" och "biatches", det är väl inget fel att slå ner en ensam 17 åring för det?!?!? itne alls.
att ingen förklarat allt detta för mig tidigare!!
jag har slut på mitt studiebidrag, tror jag har ett saldo 20kr ungefär, men jag och mina "dawgs" kommer till dig och tar dina pengar, vi ska ut o få brudar och status sen. "lugnt" va? du förstår ju.
December 22, 2002
och även om den skulle vara det? vad har du med saken att göra? / och vad kan du göra åt saken..
ja skatt går åt mycket saker, men varför ska jag pejja när andra gör?
mecka 1 mecka 2 mecka 3... med lite holk klarar man av allt knazzz man har... dem som inte har provat och snackar skit... ska inte prova om dem inte har cok med problem :arg:
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
December 22, 2002
300 e ganska mycket... med vilken bil och motor skulle du ha kört 300 i? den börja redan skaka runt 200 och det går ganska fort. det högsta jag har kört är 180 och jag tycker det är snabbt... men man behöver inte leka mangaz och säga 300
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
February 12, 2003
575 klarar lätt 300. Toppfart är nog 315 om jag inte missminner mig!
Men komigen tror du inte att dina "dragws" skulle respectera dig om du var hedelig? Det lär dom göra! Skulle mina polare inte respektera mina
åsikter skulle jag be dom att dra åt helvete/ köra upp nått stort någonstans!
October 28, 2002
du skiter säkert i skatt, du lever väl på stölder och bidrag?? antagligen.
stick hem till din jävla falaffel stat eller ryssland lr vafan d nu e och stanna där!
sådana som du som förstör för dom mkt få hederliga invandrare som faktiskt kommer hit för att starta ett nytt liv.
om Hitler gasade sådana som du och inte judar skulle iaf jag rösta på honom.
"förstår itne hur det är "len"" men raka dig och gå till skolan, dina probem står du själv för.
du är enbart en stor jävla parasit för det svenska samhället.
Finns en anledning till att länder där sådana som du kommer ifrån är fattiga och jävliga.
December 22, 2002
x-per wrote: 575 klarar lätt 300. Toppfart är nog 315 om jag inte missminner mig!
Men komigen tror du inte att dina "dragws" skulle respectera dig om du var hedelig? Det lär dom göra! Skulle mina polare inte respektera mina
åsikter skulle jag be dom att dra åt h*****e/ köra upp nått stort någonstans!
*
fattar inget av det du skrev...
kom till saken
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
December 22, 2002
Newbie2K wrote: du skiter säkert i skatt, du lever väl på stölder och bidrag?? antagligen.
stick hem till din j**la falaffel stat eller ryssland lr vafan d nu e och stanna där!
sådana som du som förstör för dom mkt få hederliga invandrare som faktiskt kommer hit för att starta ett nytt liv.
"förstår itne hur det är "len"" men raka dig och gå till skolan, dina probem står du själv för.
du är enbart en stor j**la parasit för det svenska samhället.
Finns en anledning till att länder där sådana som du kommer ifrån är fattiga och jävliga.
vill du bli polis anmäld eller?
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
October 27, 2002
Skärholmen | Maxim jag tycker att du gör bort dig ordentligt. "Varför ska jag betala skatt när andra gör det"
Varför ska du och dina kompisar kosta staten massor av pengar för att ni inte kan hålla er borta från den "coola" statusen man får när man är kriminell? Varför kan ni och alla andra kriminella inte strunta i det så att dom pengarna kan gå till bidrag istället?
Varför ska du få psykiatrisk vård när du är äldre bara för att du haft ett helt fucked up liv därför att du vart för svag för att styra upp det och fortsatt i onda banor?
Jag förstår ärligt talat inte riktigt vad du pratar om... men ha det så bra du... du som förstår
February 12, 2003
Skärholmen | Maxim wrote: [quote=x-per]575 klarar lätt 300. Toppfart är nog 315 om jag inte missminner mig!
åsikter skulle jag be dom att dra åt h*****e/ köra upp nått stort någonstans!
*
fattar inget av det du skrev...
kom till saken
Vad är det du inte fattar? 575 eller rästen av innehållet?
Ne precis, hade du umgåts med bättre polare OCH gått i skolan så skulle du ha sånt intelektuell så att du hade fattat vad jag skrev!
February 12, 2003
Skärholmen | Maxim wrote: [quote=Newbie2K]du skiter säkert i skatt, du lever väl på stölder och bidrag?? antagligen.
stick hem till din j**la falaffel stat eller ryssland lr vafan d nu e och stanna där!
du är enbart en stor j**la parasit för det svenska samhället.
vill du bli polis anmäld eller?
Då tar han nog med dig i fallet ska du se!
December 22, 2002
Lurifax wrote: Skärholmen | Maxim jag tycker att du gör bort dig ordentligt. "Varför ska jag betala skatt när andra gör det"
Varför ska du och dina kompisar kosta staten massor av pengar för att ni inte kan hålla er borta från den "coola" statusen man får när man är kriminell? Varför kan ni och alla andra kriminella inte strunta i det så att dom pengarna kan gå till bidrag istället?
Varför ska du få psykiatrisk vård när du är äldre bara för att du haft ett helt fucked up liv därför att du vart för svag för att styra upp det och fortsatt i onda banor?
Jag förstår ärligt talat inte riktigt vad du pratar om... men ha det så bra du... du som förstår
om du hade läst allt... så hade du säkert fattat att jag är inte kriminell och inte hänger på gatan...
en sak till låt mej träffa dej och säg det i mina ögon... så ska jag se om du vågar, trött på folk som leker mangaz
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- Fancontroller
- Steelseries Apex RAW
5 Guest(s)