March 10, 2002
Jo, det är så här att min lillebror fick en hamster eller så är det ett marsvin här om dagen.
Nu undrar jag vad det är för fel på denna råtta. På dagarna sover den bara. Men på nättern, då jävlar springer den i sitt satans hjul och väsanas som fan. Beter alla sådan djur sig så där? Börjar bli väldigt irriterad.
October 22, 2002
menningen är att folk har jobb till skillnad från vissa 😉
och när man kommer hem så vill man faktiskt ha ett värmt välkommnande...
därför passar hamster som bra husdjur till människor som jobbar på dagarna och är uppe på kvällarna 8)
ska själv köpa ett och sedan bygga en tunnelbanna runt mitt rum haha =)
September 28, 2003
CasO wrote: menningen är att folk har jobb till skillnad från vissa 😉
och när man kommer hem så vill man faktiskt ha ett värmt välkommnande...
därför passar hamster som bra husdjur till människor som jobbar på dagarna och är uppe på kvällarna 8)
ska själv köpa ett och sedan bygga en tunnelbanna runt mitt rum haha =)
det skulle vara lagom fett 🙂
December 15, 2002
Dehman wrote: Vad får man för välkommnande av en hamster? När jag ser hamstern så sover den, eller springer i sitt hjul. Snacka om tråkigt liv.
haha min syrras hamster är likadan, tro mig det hjälper att sparka lite på buren, då hinner du somna innan den börjar väsnas igen
August 16, 2002
hade marsvin när jag var liten, två styckna... de skulle va två pojkar, men de va nog inte så för jag tror inte att två pojkar kan få ungar... iaf, de fick typ en jävla massa ungar, o sen så fick ungarna ungar med varandra o med sina föräldrar, så efter typ ett tag så var det fyra generationer marsvin där... hehe tänk de yngsta som parade sig med sin gammel
iaf, så vi typ tog kål på dom genom att lägga dom i en låda o leda en slang från avgasröret från bilen dit... det säga att koloxidförgiftning är smärtlöst (efter att man slutat få kramper o spasmer)
June 20, 2002
Dehman wrote: [quote=keffing]det säga att koloxidförgiftning är smärtlöst (efter att man slutat få kramper o spasmer)
Haha 😀
Min polare ställde ut sitt marsvin i garaget. Glömde det där ute, sen dagen efter var det ihjälfruset. 😀
Mindre lyckat med tanke på att de kan dö av att man råkar ha ett fönster öppet lite för länge... 😉
Det är för övrigt en jävla massa smådjur som är vakna på nätterna... De är rätt försvarslösa, så de har större chans att inte bli upptäckta av fåglar och liknande om de letar mat på natten istället...
3 Guest(s)