June 23, 2002
Death On Wings wrote: Som ni vet får man ett mail med information om vad man beställt av komplett.
Går det bra att skriva ut detta och ha det osm bevis ? Det står det mesta på det verkar det som.
Det är kolli-id dem behöver leta upp om det står med isf ska det vara grönt, och som Catstyle sa ta med legg det kan behövas. 😉
June 23, 2002
Death On Wings wrote: Hatar posten. De fick in mitt packet i går 12.45 men inte fan kan de skicka ut lappen så den kommer med till dagens post utdelning.
Jo håller med det är fruktansvärt störande.
Sen "riktiga" posten stängde så har det varit mer problem att bara hämta ut med kolli-id för min del, dem hittar inte paketen för dem inte är utbildade på ICA-Posten. 😕
Så jag brukar iofs alltid vänta en dag extra för jag orkar inte stå i en timma o vänta på att dem ska hitta paketet vet inte hur det är där ni bor men här är det förjävligt. 👿
June 23, 2002
Death On Wings wrote: Får vänta fast jag har lappen.
Sist hitta de inte mitt packet så jag gick in själv och letade upp det. tog mig mindre än 5 min.
Och de får betalt för det.
På tal om det senast jag skulle hämta ut min hårddisk så letade hon i en halvtimme stod o vänta hade lappen hon letade och letade men hittade det inte, så hon sa att hon inte kunde hitta det och kunde inte ringa nånstans o få hjälp eller något. Så hon tog min farsas mobilnummer och skulle ringa senare om hon hittade det. Gissa om man var lite förbannad då eller jävla nollor rent ut sagt är vad dem är. :arg:
Men iaf hon ringer väl en halvtimme senare och har hittat paket, det låg på ett annat ställe för det var öppnat, dvs db.com hade inte paketera det ordentligt utan botten hade gått upp. 😡
Borde man inte titta där även fast man inte räknar med att paketet ska vara uppbrutet om man inte hittar det? 😕
December 31, 2001
macrus wrote: [quote=Death On Wings]Får vänta fast jag har lappen.
Sist hitta de inte mitt packet så jag gick in själv och letade upp det. tog mig mindre än 5 min.
På tal om det senast jag skulle hämta ut min hårddisk så letade hon i en halvtimme stod o vänta hade lappen hon letade och letade men hittade det inte, så hon sa att hon inte kunde hitta det och kunde inte ringa nånstans o få hjälp eller något. Så hon tog min farsas mobilnummer och skulle ringa senare om hon hittade det. Gissa om man var lite förbannad då eller j**la nollor rent ut sagt är vad dem är. :arg:
Men iaf hon ringer väl en halvtimme senare och har hittat paket, det låg på ett annat ställe för det var öppnat, dvs db.com hade inte paketera det ordentligt utan botten hade gått upp. 😡
Borde man inte titta där även fast man inte räknar med att paketet ska vara uppbrutet om man inte hittar det? 😕
Skulle aldrig betalat ut det packetet ens.
June 23, 2002
Death On Wings wrote: [quote=macrus][quote=Death On Wings]Får vänta fast jag har lappen.
På tal om det senast jag skulle hämta ut min hårddisk så letade hon i en halvtimme stod o vänta hade lappen hon letade och letade men hittade det inte, så hon sa att hon inte kunde hitta det och kunde inte ringa nånstans o få hjälp eller något. Så hon tog min farsas mobilnummer och skulle ringa senare om hon hittade det. Gissa om man var lite förbannad då eller j**la nollor rent ut sagt är vad dem är. :arg:
Skulle aldrig betalat ut det packetet ens.
Men nu var det såhär att han som har hand om allt som kan det och är mycket trevlig och gör det aboslut bästa för kunden kom väl tillbaka från sin rast eller något, det var han som tog fram det.
Och jag skulle ta hem hårddisken och testa om den funkade och allt var bra med den osv. Men han skrev också en speciell lapp att det var öppnat och så om den skulle vara sönder så skulle det fixat sig, bara att vi skulle kommit tillbaka.
Men nu hade jag turen att den funkade. 😉
Han är den enda personen där som kan saker och ta fram saker enligt mig. Dem andra tar 20-40min på sig att hitta paket.
1 Guest(s)