October 10, 2002
Death On Wings wrote: Jag har aldrig angivit kolinmr när jag hämtat ut mina packet och avi orkar man ju inte vänta på. Anger bara mitt namn och vart det kommer från.
Det borde ju bero hur mkt paket som finns på servicestället ifråga.
Tråkigt om Anders Johansson kommer och ska hämta ut ett av 48 paket ifrån H&M
Jag jobbar på Konsum här i Västervik, och vi har posttjänst.
Folk som kommer utan kollinr så brukar vi leta lite snabbt, ifall det är lätt att hitta så löser vi det mot en autograf på ett papper + leg.
Folk med kollinr är inga problem, endast autograf + leg.
Avi:n så räcker det ju med en autograf.
Så fungerar det iaf hos oss. 🙂
January 2, 2004
Det beror på vart man bor i sverige verkar det som.
Här i laholm så är kärringarna sura som bin och det går absolut inte för sig att man hämtar ut utan AVI:n. Även om du ser paketet ett par meter bort.
"Det är nya regler från posten" säger de bara.
Kan man på nått sätt få reda på hur det egentligen ligger till?
Kanske kontakta huvudkontoret och be att få ett par sidor hemskickade till sig och sittta med understrykningspenna o slänga bunten i skallen på dem på ICA.. jäkla surkärringar
August 11, 2002
Magnetize wrote: [quote=Death On Wings]Jag har aldrig angivit kolinmr när jag hämtat ut mina packet och avi orkar man ju inte vänta på. Anger bara mitt namn och vart det kommer från.
Folk som kommer utan kollinr så brukar vi leta lite snabbt, ifall det är lätt att hitta så löser vi det mot en autograf på ett papper + leg.
😮 humm, jobbar du på Högö då?
December 5, 2002
Det är aldrig några som helst problem här heller, jag går in och frågar: Har du fått in nåt paket till mig?
Ska kolla säger dom, behöver inte ens uppge namn 😀
Innan fick dom skriva ut en avi för hand och då var det inte så populärt att göra så alltid, men nu scannar dom bara av nån streck-kod på paketet så får man skriva på en lapp sen är det klart.
Benny's Livs är helt klart 100 gånger bättre än den gamla posten var!
October 10, 2002
Death On Wings wrote: autograf ? menar du inte namnteckning.
Aldirg hört att en konsum anställd vart så impad på mig så de velat ha min autograf 😀
Haha, jo jag menar det, men jag brukar säga "En autograf där också" när dom kommer med avi:n osv.
Endast därför jag skrev så. 🙂
October 10, 2002
coalan wrote: [quote=Magnetize][quote=Death On Wings]Jag har aldrig angivit kolinmr när jag hämtat ut mina packet och avi orkar man ju inte vänta på. Anger bara mitt namn och vart det kommer från.
😮 humm, jobbar du på Högö då?
Nope, Skotten. 🙂 Kom och hälsa på vettja.
October 10, 2002
coalan wrote: :p hehe, kanske det
tänkte eftersom tanterna där jag hämtar ut paket är avi tokiga och verkar ha hoppat över utbildningen :+
Haha, ajdå. Konstigt att dom inte har samma bestämmelser som vi, men det kanske inte har gått ut överallt att det går att göra som vi gör. Eller så orkar dom inte. Hehe. Säg att det går på Skotten nästa gång. 🙂
November 29, 2003
Jag hämtade ut mina 2 paket datorstuffs värda strax över 4k innan jag fick min avi. Jag knatade in på konsum och gav gubben mina kolli nr så mixtrade han lite så gav jag honom cashen sen var det bara att konka hem sakerna och vara glad.
Dagen efter så rammlade mina avi:er ner i brevlådan. 😛
1 Guest(s)