March 10, 2002
Haha, i April skulle jag köpa två 120gb diskar för 1400kr av en kille (EJ från forumet). Men jag har inte fått några diskar än, jag lade detta på IS i sommras för jag orkade inte bry mig.
Men så nu idag så hittade jag info jag har om honom på min disk så jag tänkte vad fan, jag ringer.
Så jag ringde.
-Hej det är Rolf.
-Hej, jag skulle köpa diskar av dig i April men har inte fått dem än!?
-Oj, har du polisanmält? (Med darr på rösten)
-Nej det har jag inte, men har jag inte pengarna innan fredag kommer jag att göra det!
-Okej, ge mig ditt kontonummer så ska jag gottgöra dig.
Så jag har nu mailat iväg det och får invänta vad som händer. 😀
May 2, 2002
November 3, 2002
MULLVADEN wrote: Hur fan j**la dum får man vara o blåsa folk o ge ut sitt namn, tel nr, adress o allt..
Vad förväntar man sig?? att man ska glömma eller?? klart man ringer snuten ju...
Vad ska farbror blå göra.....det enda dom gör är att muttra lite i telefonen för att man stör deras fikarast
September 26, 2003
Hej!
Glöm polisen de kommer inte att fixa detta. Det kommer bara att hamna i den röda lådan för ärenden som ej kommer att utredas. Tycker dock fortfarande att du skall göra anmälan av principskäl men räkna inte med att de lyfter ändan ur vagnen och tar i tu med detta.
October 28, 2002
Dehman, man slänger inte ut kontonummer, särskilt inte till folk du tror dig blivit blåst av 😕
Nån gång får du la in pengar på kontot... dessutom kan han väl handla grejjer med ditt kontonummer på internet, sedan får du massa kreditanmärkningar och skit..
Ringa banken kanske...
4 Guest(s)