September 13, 2002
Catstyle wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Catstyle]Hihihi
du behöver verkligen en kvinna? . eller?
Ja....
Dig....?
:eye:
desperat.. inte alls... 🙄
ang nördars pengar..
verkar som om någon snor pengar från en nerd som var ämnade till hårdvara så ligger personen ganska brunt till
February 21, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]btw.. ja ska aldrig gifta mig.. de kostar för mycket att skilja sig!!!.
Man gifter sig när man är "säker" på att risken är minimal att skiljas i framtiden så det inte är ett så stort problem
du förstod väl att jag var ironisk?
Ööööh näe 😕 (för det är ju alldeles för sant enligt många)
October 26, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]btw.. ja ska aldrig gifta mig.. de kostar för mycket att skilja sig!!!.
Man gifter sig när man är "säker" på att risken är minimal att skiljas i framtiden så det inte är ett så stort problem
men.. med tanke på att jag har pojkvän och just nu bara "leker" med Catstyles känslor.. så kan du ju inte förvänta dig att ja ska gifta mig med honom.. 🙂
jo.. de är hemskt hur fort folk gifter sig och skiljer sig hela tiden... varför måste man gifta sig överhuvutaget.. bevisa sin kärlek eller vadå? .. det kan man göra på många andra sätt än giftemål.. eller hur?
April 14, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]btw.. ja ska aldrig gifta mig.. de kostar för mycket att skilja sig!!!.
men.. med tanke på att jag har pojkvän och just nu bara "leker" med Catstyles känslor.. så kan du ju inte förvänta dig att ja ska gifta mig med honom.. 🙂
jo.. de är hemskt hur fort folk gifter sig och skiljer sig hela tiden... varför måste man gifta sig överhuvutaget.. bevisa sin kärlek eller vadå? .. det kan man göra på många andra sätt än giftemål.. eller hur?
Jaha så jag är pojkvän nu? Jag är smickrad men tycker du inte det går lite väl fort? 🙂
October 26, 2003
Marcan- wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]btw.. ja ska aldrig gifta mig.. de kostar för mycket att skilja sig!!!.
Jaha så jag är pojkvän nu? Jag är smickrad men tycker du inte det går lite väl fort? 🙂
ehh?
February 21, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=BubbleAng3L]btw.. ja ska aldrig gifta mig.. de kostar för mycket att skilja sig!!!.
Fattade ju att du var ironisk mot Catstyle 🙄
men det betyder ju inte att du var ironisk med din åsikt kring giftermål
October 26, 2003
Catstyle wrote: Vad är nu detta?
Det enda du fattade var att hon var ironisk angående mig?
Jag trodde vi var blodsbröder ogre!
nä.. nu borde dom snart låsa tråden..
men för min del är det sängdags.. ha de bra.. Natti natti...
// the devil is now going under earth for som resting.. 👿
and don't care about my spelling.. cat!
October 28, 2002
Smutnik wrote: men vafan, det är därför hårdvarunätverk/forum finns, det finns säkert folk som bor i Uppsala och är NH:are, ta kontakt med dem. Bara åka dit, knacka på dörren och be om diskarna eller pengarna, annars ryker knäna 😉
man blåser inte varandra inom hårdvaru-världen. De som gör det ska bearbetas.
Hahahah, en liten nörd-pöbel att skicka ut 😛 nice 8)
5 Guest(s)