Han blåste mig, nu är det jag som bestämmer. :D|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Han blåste mig, nu är det jag som bestämmer. :D
Guest
Member
Medlem
Forum Posts: 9344
sp_UserOfflineSmall Offline
455967
November 11, 2003 - 10:20 am
sp_Permalink sp_Print

Tänk, TÄNK...

Om det är en 2.03 lång och 200 kilos atlet som lurat dig.

Så kommer tre spinkiga cs-nerds och ska bonka in knän...

Lär inte bli några HS för dem nåt mer..

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
456004
November 11, 2003 - 11:08 am
sp_Permalink sp_Print

Ogrebeast wrote: Annars Dehman får du väl i värsta fall be en kompis ringa upp honom och uppge sig vara polisutredare och göra honom nervös så han ger med sig utan krångel. Men då måste din kompis kunna uttrycka sig proffsigt.

Detta är dock MYCKET OLAGLIGT och inget att rekommendera! Men ordnar inte polisen upp det åt dig så får du väl se det som sista desperat utväg...eller näst sista kanske. Besöka honom och gangbanga honom är väl sista kanske wink

Tack för tipset, jag kan ju säga att det kommer att hända om jag inte får mina pengar. 😉

Guest
Member
Medlem
Forum Posts: 9344
456007
November 11, 2003 - 11:16 am
sp_Permalink sp_Print

Det kan vara svårt att få det att låtas seriöst, för han måste både han vuxen röst samt kunna uttrycka sig EXTREMT proffisgt.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
456010
November 11, 2003 - 11:18 am
sp_Permalink sp_Print

Säger till morsans särbo, eller min far. Sen känner även min morsa en polis i värsta fall.

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
456241
November 11, 2003 - 3:37 pm
sp_Permalink sp_Print

mm... jobbigt när sånt händer... skicka en brevbomb till honom, så att den kommer fram på frelördag... sen om du får pengarna på fredag mailar du han o säger att det är en bomb som väntar i paketer på posten, om inte, så BLAM!

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 599
456279
November 11, 2003 - 4:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Säger till morsans särbo, eller min far. Sen känner även min morsa en polis i värsta fall.

ja kan ringa.. min morbrors fd tjej är polis.. ja kan låtsas vara hon.. snälla.. får jag? ja vill..

PaiN
Member
Medlem
Forum Posts: 2534
456330
November 11, 2003 - 5:07 pm
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=Dehman]Säger till morsans särbo, eller min far. Sen känner även min morsa en polis i värsta fall.

ja kan ringa.. min morbrors fd tjej är polis.. ja kan låtsas vara hon.. snälla.. får jag? ja vill..

[ironi] Jag känner en, som känner en annan, som är nära besläktad med någon, som i sin tur har en kusin som tydligen är polis. Det betyder nog att jag kan ta hans namn och låta som honom. 😛
[/ironi]

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
456337
November 11, 2003 - 5:15 pm
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Dehman]Säger till morsans särbo, eller min far. Sen känner även min morsa en polis i värsta fall.

[ironi] Jag känner en, som känner en annan, som är nära besläktad med någon, som i sin tur har en kusin som tydligen är polis. Det betyder nog att jag kan ta hans namn och låta som honom. 😛
[/ironi]

men lilla pain.. va ska jag göra då?.. hur seriöst skulle de låta ifall ja ringde och sa.. hej jag heter BubbleAng3L och ringer från polisutredningen.. de låter ju väldigt seriöst!.

😀

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
456339
November 11, 2003 - 5:15 pm
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=Dehman]Säger till morsans särbo, eller min far. Sen känner även min morsa en polis i värsta fall.

Haha. 🙂
Det går ju i blodet då iaf? 🙄 😀
Och medans du ringer kan jag låtsas vara dig.. :blink:

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
456340
November 11, 2003 - 5:17 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Dehman]Säger till morsans särbo, eller min far. Sen känner även min morsa en polis i värsta fall.

Haha. 🙂
Det går ju i blodet då iaf? 🙄 😀
Och medans du ringer kan jag låtsas vara dig.. :blink:

jag hoppas ni förstår MIN ironi.. varför skulle ja egentligen vilja låtsas vara någon annan? när jag kan vara mig själv! 👿
ja menar.. vem blir inte rädd får mig? ja är ju faktiskt BubbleAng3L.. *s*

PaiN
Member
Medlem
Forum Posts: 2534
456350
November 11, 2003 - 5:23 pm
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote:
men lilla pain.. va ska jag göra då?.. hur seriöst skulle de låta ifall ja ringde och sa.. hej jag heter BubbleAng3L och ringer från polisutredningen.. de låter ju väldigt seriöst!.

😀

Lilla bubbelängel, om du ska ringa någon och låta som en polis så kan du använda vilket namn som helst (namn ≠ nick), dock kan man ju använda någon känd position inom poliskåren. 🙂

Killen som försökte luras verkar ju inte vara så vidare tuff, det räcker nog med att han vet att du vill ha tillbaks pengarna och orkar ringa om det, så skickar han nog dem direkt. Lite ränta skulle du dock krävt efter det lilla lånet. 😛

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
456372
November 11, 2003 - 5:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Nice wrote: Hur fan kan man skicka 1400kr till en person man inte känner.... 😮

Om de hade handlat om lite mer stålar så kunde man alltid anlitat folk som tar % som betalning...inte lönt me 1400 dock !

Jag tar inte %. Är det fler som blivit lurade av den här killen så kontakta mig så ska vi se vad vi kan göra åt det. 🙄 Alla bäckar små... 😀

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
456375
November 11, 2003 - 5:39 pm
sp_Permalink sp_Print

PaiN wrote: [quote=BubbleAng3L] men lilla pain.. va ska jag göra då?.. hur seriöst skulle de låta ifall ja ringde och sa.. hej jag heter BubbleAng3L och ringer från polisutredningen.. de låter ju väldigt seriöst!.

😀

Lilla bubbelängel, om du ska ringa någon och låta som en polis så kan du använda vilket namn som helst (namn ≠ nick), dock kan man ju använda någon känd position inom poliskåren. 🙂

Killen som försökte luras verkar ju inte vara så vidare tuff, det räcker nog med att han vet att du vill ha tillbaks pengarna och orkar ringa om det, så skickar han nog dem direkt. Lite ränta skulle du dock krävt efter det lilla lånet. 😛

men ändå.. förstår ingen min ironi.. va är de här? 🙄

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
456376
November 11, 2003 - 5:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Catstyle wrote: Det kan vara svårt att få det att låtas seriöst, för han måste både han vuxen röst samt kunna uttrycka sig EXTREMT proffisgt.

Vuxen bör personen låta, men EXTREMT proffsigt behöver man inte låta. Jag vet eftersom polisen ringde till mig eftersom jag var misstänkt en gång.

Kan berätta lite om polisens professionalism. Vi gick i nian då och det var snart avslutning. Jag och några polare hade tänkt att busa och messa till skolbyggnaderna lite med banderoller, toarullar, skyltar mm. Men av någon anledning kunde jag inte vara med, ville verkligen vara med, men kunde inte som sagt. Mina övriga kompisar som kunde genomföra det ville däremot retas lite med mig för att jag bangade. Så de sprayade "Daniel Ögren was here" väl synligt mot gården på en av de stora fasaderna. Eftersom polisen blev inkallad så tänkte jag att då lär jag väl bli tagen till förhör. Nädå. De ringde hem till mig efter två MÅNADER och frågade bara om jag visste nåt om det. Jag hade ju naturligtvis ingen aning. Hon sa "du ljuger inte nu då?", men det var den enda press hon försökte sätta på mig. Hon lät som vem som helst, bara att hon presenterade sig som polis.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
456377
November 11, 2003 - 5:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂

OT: Vem får BubbleAng3L? Marcan eller Catstyle? ...eller hennes pojkvän? 😛

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
456383
November 11, 2003 - 5:42 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂

antagligen min pojkvän.. eftersom han redan har mig.. 😀

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
456386
November 11, 2003 - 5:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Om det ska vara på det sättet.. Min morsa har faktiskt varit polis 😛 (Sjukskriven nu)

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
456396
November 11, 2003 - 5:51 pm
sp_Permalink sp_Print

BubbleAng3L wrote: [quote=macrus]Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂

Jag tycker det håller på att vara dags för din pojkvänn att komma fram ur garderoben ( ta av sig sina transa kläder) ta på sig sina hanskar och börja slappa lite bitchar här.. wink

BubbleAng3L
Kommer du hit ofta?
Medlem
456459
November 11, 2003 - 6:28 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=macrus]Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂

Jag tycker det håller på att vara dags för din pojkvänn att komma fram ur garderoben ( ta av sig sina transa kläder) ta på sig sina hanskar och börja slappa lite bitchar här.. wink

kanske de.. ja kanske ska ropa på honom nu då?

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
456562
November 11, 2003 - 7:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Sitter å funderar på om jag ska säga nå stötande till dig så han klappar till på höger sidan av käken så jag blir lika svullen där. ( Jag gillar symetri) + (Du skulle ha sett den andra killen 🙄 )

Nää.. lika bra å reta upp honom direkt å inte dra in damerna i det här.

-Din penis är lika stor som en... Nått litet å skrumptet i alla fall. Där fick du.. laugh

Kolla vad smärtstillande kan göra med mig.

My whis is pure but i don't know.. bamp bamp mapb .. bap. No more dragons left to slay..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 383
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL