August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Sitter å funderar på om jag ska säga nå stötande till dig så han klappar till på höger sidan av käken så jag blir lika svullen där. ( Jag gillar symetri) + (Du skulle ha sett den andra killen 🙄 )
Nää.. lika bra å reta upp honom direkt å inte dra in damerna i det här.
-Din penis är lika stor som en... Nått litet å skrumptet i alla fall. Där fick du..
Kolla vad smärtstillande kan göra med mig.
My whis is pure but i don't know.. bamp bamp mapb .. bap. No more dragons left to slay..
Ovanstående är ett bra exempel på hur man blir om man tar för mycket smärtstillande 😛
June 23, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=macrus]Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂
OT: Vem får BubbleAng3L? Marcan eller Catstyle? ...eller hennes pojkvän? 😛
antagligen min pojkvän.. eftersom han redan har mig.. 😀
då gratulerar vi honom, och säger ledsen att det inte funkade till Marcna o Catstyle. 😛
July 18, 2003
Joakim Ågren wrote: Hej!
Glöm polisen de kommer inte att fixa detta. Det kommer bara att hamna i den röda lådan för ärenden som ej kommer att utredas. Tycker dock fortfarande att du skall göra anmälan av principskäl men räkna inte med att de lyfter ändan ur vagnen och tar i tu med detta.
Det här är misstänkt, jag tror det va Ågren själv osm gjorde det !
Och ang. när dom ska låsa så tror jag det blir när den första admin som vaknar eller kommer hem från pluggandet...
March 10, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=DiDi]Lite OT, men: "Haha, Catstyle, DiDi, Marcan och Gueno blev ägda av DarkStormZ."
Thihi 😉
macrus nu hoppas jag att du ställer upp.
Ehrm, klart jag ställer upp att ta emot 1000kr från dig.
Tycker gott du kan göra det gratis för en medNH:are. 😉
Så kan jag göra det för dig om du råkar ut för något liknande här i Skåne. 😉
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman][quote=DiDi]Lite OT, men: "Haha, Catstyle, DiDi, Marcan och Gueno blev ägda av DarkStormZ."
Thihi 😉
macrus nu hoppas jag att du ställer upp.
Ehrm, klart jag ställer upp att ta emot 1000kr från dig.
Tycker gott du kan göra det gratis för en medNH:are. 😉
Så kan jag göra det för dig om du råkar ut för något liknande här i Skåne. 😉
Ja jag säger ju att jag tar emot pengar gratis. 😉
Ehm visst jag åker tio mil o hotar personen o får lite polisanmälningar på mig gratis. :bgrin:
Våga handla från skånepågar? 😛 Nämen jag ska inte vara lika klantig som dig.
July 19, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=BubbleAng3L][quote=macrus]Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂
Jag tycker det håller på att vara dags för din pojkvänn att komma fram ur garderoben ( ta av sig sina transa kläder) ta på sig sina hanskar och börja slappa lite bitchar här..
kanske de.. ja kanske ska ropa på honom nu då?
Du ropade.. Vem ska jag ta först? Marcan eller Catstyle?
June 23, 2002
HELIX wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=BubbleAng3L][quote=macrus]Dehman ge honom vad han tål och lite till! 🙂
Jag tycker det håller på att vara dags för din pojkvänn att komma fram ur garderoben ( ta av sig sina transa kläder) ta på sig sina hanskar och börja slappa lite bitchar här..
kanske de.. ja kanske ska ropa på honom nu då?
Du ropade.. Vem ska jag ta först? Marcan eller Catstyle?
Hahahaha
Nice one. 😉
2 Guest(s)