November 29, 2001
obelix wrote: Om man är psykikt sjuk så kan mycket väl en låt uppmana en att döda...
Deras verklighet är verklig för dom, precis som era förutfattade meningar om dom och om psykvården är verkliga för er, trots er bristande kunskap om detta...
Du har nog missförstått vad folk försöker säga.
Det de säger är ju just att personen med all sannolikhet var psykiskt sjuk. Men Aftonbladets artikel nämner inte det utan bara säger att han mördade pga. en låt.
January 12, 2004
UndaC wrote: [quote=obelix]Om man är psykikt sjuk så kan mycket väl en låt uppmana en att döda...
Deras verklighet är verklig för dom, precis som era förutfattade meningar om dom och om psykvården är verkliga för er, trots er bristande kunskap om detta...
Du har nog missförstått vad folk försöker säga.
Det de säger är ju just att personen med all sannolikhet var psykiskt sjuk. Men Aftonbladets artikel nämner inte det utan bara säger att han mördade pga. en låt.
Duh...
Jag ska nog lära mig att läsa artiklarna bättre då... 🙄
Sonen har alltid återvänt hem sedan han avtjänat sina straff eller vårdats för sina brott.
November 29, 2001
obelix wrote:
Duh...
Jag ska nog lära mig att läsa artiklarna bättre då... 🙄Sonen har alltid återvänt hem sedan han avtjänat sina straff eller vårdats för sina brott.
Men var låg vikten i artikeln?
Den låg på "Så skall det låta" och inte det faktum att han med all sannolikhet var en återfallsförbrytare med psykiska problem.
Det var det folk klagade på.
Mer nöjd nu?
January 12, 2004
UndaC wrote: [quote=obelix] Duh...
Jag ska nog lära mig att läsa artiklarna bättre då... 🙄Sonen har alltid återvänt hem sedan han avtjänat sina straff eller vårdats för sina brott.
Men var låg vikten i artikeln?
Den låg på "Så skall det låta" och inte det faktum att han med all sannolikhet var en återfallsförbrytare med psykiska problem.
Det var det folk klagade på.
Mer nöjd nu?
nope... :bgrin:
2 Guest(s)