November 27, 2003
denstore wrote: [quote=bjorne]Svenska avundsjukan...
Vad menar du med det? Att vi skulle vara avundsjuka på honom bara för att han är en snorig dumskalle som träffar en av princessorna? Hela det packet är ju patetiska människor som lever på pappas pengar eller rykte. Skulle det vara något att vara avundsjuk på? Ingen kan misslyckas med att bränna pengar på onödiga saker och ha ett värdelöst beteende.
Än en gång bevisar du vem som är kung här :worshipp: Nog för sessan är nice å allt, men hennes "bagage" är alldeles för mycket.
//Andreas
March 30, 2003
denstore wrote: [quote=Urax]Vad jag hörde av min bror så är provet totalfuckat, två tredjedelar av provet består ju av frågor som visar vad man kan, resten är i princip draget ur en tombola.
Jag antar att bror din inte fick så bra resultat?;)
Inte så jättedåligt, 2.0 bara :bgrin:
March 11, 2003
Urax wrote: [quote=denstore][quote=Urax]Vad jag hörde av min bror så är provet totalfuckat, två tredjedelar av provet består ju av frågor som visar vad man kan, resten är i princip draget ur en tombola.
Jag antar att bror din inte fick så bra resultat?;)
Inte så jättedåligt, 2.0 bara :bgrin:
Och han säger själv att en tredjedel var slump? Antingen underdriver han vikten av sin prestation, eller så har han trotsat naturlagarna. Ingen slumpar in en tredjedel av det provet.
March 30, 2003
Formulerade mig antagligen lite konstigt, poängen var att han inte gillade att en så stor del av poängen består av något som dom bara slumpvis valt ur "Franska låneord, den ultimata utgåvan" eller liknande.
Han hade ju gjort det ett par gånger innan så han satt och bläddrade i en ordkunskapsbok ett par dagar innan just för att det är den delen man missar poäng på:P
October 24, 2002
denstore wrote: [quote=bjorne]Svenska avundsjukan...
Vad menar du med det? Att vi skulle vara avundsjuka på honom bara för att han är en snorig dumskalle som träffar en av princessorna? Hela det packet är ju patetiska människor som lever på pappas pengar eller rykte. Skulle det vara något att vara avundsjuk på? Ingen kan misslyckas med att bränna pengar på onödiga saker och ha ett värdelöst beteende.
Varför behöver man racka ner på dem?
March 11, 2003
bjorne wrote: [quote=denstore][quote=bjorne]Svenska avundsjukan...
Varför behöver man racka ner på dem?
För att hela deras beteende går ut på att se ner på andra. När man själv står och dricker champagne och kallar sin omgivning för pöbel, då kan man gott få bli påmind om sina egna begränsningar ibland.
Det "fräcka" folket kring kungabarnen är beviset på att kultur och smak inte sitter varken i klasstillhörighet eller i mängd pengar att slösa.
Maken till samling smaklösa, tölpiga, skitungar får man ju leta efter.
October 24, 2002
denstore wrote: För att hela deras beteende går ut på att se ner på andra. När man själv står och dricker champagne och kallar sin omgivning för pöbel, då kan man gott få bli påmind om sina egna begränsningar ibland.
Det "fräcka" folket kring kungabarnen är beviset på att kultur och smak inte sitter varken i klasstillhörighet eller i mängd pengar att slösa.
Maken till samling smaklösa, tölpiga, skitungar får man ju leta efter.
Är hela kungahuset sådant eller kanske du bara hatar dem för att de har de bättre än dig? 😛
September 12, 2001
bjorne wrote: Är hela kungahuset sådant eller kanske du bara hatar dem för att de har de bättre än dig? 😛
Missade du vad denstore skrev?
denstore wrote: Det "fräcka" folket kring kungabarnen
Det handlar inte om kungahuset nu utan om deras följe samt dessa "brats"...maken till smaklösa skitungar får man verkligen leta efter.
September 28, 2003
KorSpo wrote: [quote=fastbullit]håller med till fullo: brats är smaklösa, tölpiga, överklass skitungar (ocz)
Hmm det där tycker jag du ska be om ursäkt för... Även fast ocz är allmänt mobboffer på NH måste det finnas gränser, att kalla någon brat är för lågt asså
han har medgett det
men han är nog ingen riktig ärkebrat, mer minibrat eller möjligtvis wannabe brat
2 Guest(s)