November 5, 2001
pompougnac wrote: EM-guldet står mellan Sverige (förhoppningsvis), Kroatien, Tyskland...
Glöm inte Serbien/Montenegro som jag tror slog tyskarna i gruppspelet. Om Sverige ska ha en chans får de allt ta tagi spelet. Som tur var hamnade man i en lätt grupp. Grupp B är helt klart tuffare.
November 5, 2001
MrWeizel wrote:
det var nästan som när damlaget spelar fotboll...20 spelare på samma ställe, där bollen är (oftast iaf).. dock så gör ju damerna det för att de ska kunna snacka skit samtidigt som dom spelar 😀
Akta dig för alla onda feminister bara när du gör ett sådant uttalande. 🙂 Fast jag håller med dig.
August 11, 2002
Arny wrote: [quote=coalan]Är det 42 åringen i mål usch han är ju äcklig i 2 bemärkelser
Är iaf äckligt bra för att vara så gammal. Syns ibland att han inte är så snabb som hans yngre kollegor men vad spelar det för roll när han ändå står rätt hela tiden.
står rätt, han är ju så stOOOOOR
August 19, 2001
Ogrebeast wrote: OT
JuLmUnD: Finner två fel med din avatar:
1. Det är inte jul längre
2. Ska det inte så "lose your mind" där? :bgrin:Ta inte så seriöst på min kritik
Hehe klaga 😀
Jag behåller den tills jag hittar en värdig ersättare, så de så.
Mm jo blev fan riktigt arg i tv-soffan när jag såg sverige spela "Hawaii Handboll" som kommentatorn så fint uttryckte de.
Bättre kan vi!
March 10, 2002
JuLmUnD wrote: [quote=Ogrebeast]OT
JuLmUnD: Finner två fel med din avatar:
1. Det är inte jul längre
2. Ska det inte så "lose your mind" där? :bgrin:Ta inte så seriöst på min kritik
Hehe klaga 😀
Jag behåller den tills jag hittar en värdig ersättare, så de så.
Mm jo blev fan riktigt arg i tv-soffan när jag såg sverige spela "Hawaii Handboll" som kommentatorn så fint uttryckte de.
Bättre kan vi!
http://www.ford.se där kan du nog hitta. 😉
1 Guest(s)