January 4, 2001
Jo, det är så att jag far iväg till staterna snart och hälsar på min farbror och mina två kusiner.
Jag tänkte beställa en förstärkare i USA ifall det är något billigare, beställa den till min farbror då.
Så jag tänkte höra ifall ni kan tipsa mig om bra hifi butiker i USA som har en webshop.
Jag är främst på jakt efter en Harmon Kardon 670 förstärkare...
December 23, 2000
Du, tänk på att dom har 110V i nätet där borta dom nötterna. Det skulle innbära att du måste änvända en ganska kraftig tranformator här hemma, vilken kan kosta en slant (strärkaren tenderar dra en del ström om du drar på :P)
Leter efter något billigt ställe i Tyskland istället. Nu har jag inte stenkolla på vilka som har 607:n men mediacheckpoint, teknikadirekt mm borde vara säkra kort 🙂
kollade på guenstiger där den fanns för 295,00€ dock vet jag inte om den firma leverar till sverige... sen tillkommer frakt givetvis men, tja inte speciellt blodigt 🙂
Visst går det att hitta 220 modeller i USA men det är inte så lätt och ofta hos företag som levererar mkt "oversea". Men HK stärkaren finns ju redan här så det är nog inte så lätt 😕
Annars finns den ju för 3465 kr hos apparat, bra pris för att vara svenskt tycker jag.
2 Guest(s)