February 9, 2002
kolla nedstats för sidan!!
http://www.nedstatbasic.net/s?.....id=2313512
snacka om lyft...
November 4, 2001
okej, det är jävligt dumt att sitta och smeka salamin på ett 5000pers lan, MEN... för fan såhär tycker inte jag att man gör.
Okej, han begick ett misstag, men dom som gjort denna filmen och spridit ut det kan fan inte vara riktiga i skallen. Det kan ju för fan förstöra hela hans liv. dålig stil...
February 12, 2003
Spannen wrote: okej, det är jävligt dumt att sitta och smeka salamin på ett 5000pers lan, MEN... för fan såhär tycker inte jag att man gör.
Okej, han begick ett misstag, men dom som gjort denna filmen och spridit ut det kan fan inte vara riktiga i skallen. Det kan ju för fan förstöra hela hans liv. dålig stil...
Men du.....ärligt talat så tror jag att han är med på det!
January 28, 2003
x-per wrote: [quote=Spannen]okej, det är jävligt dumt att sitta och smeka salamin på ett 5000pers lan, MEN... för fan såhär tycker inte jag att man gör.
Men du.....ärligt talat så tror jag att han är med på det!
hmm, tror faktiskt också att det är ett skämt..
February 12, 2003
Sartic wrote: Varför skulle någon hänga ut sig så där med flit för? Då är man mer korkad än en amöba.
Men du? Jag tror inte att det är så jättemånga som bryr sig om just att han runkade lite (finns inget naturligare), dom bryr sig nog om platsen han gjorde det på! Och är det någon här inne som har bevis på att han faktiskt drog en fråen höger?
September 29, 2003
October 27, 2001
Jerry wrote: [quote=Sartic]Jerry: Varför skulle han ha jackan över sig? Och varför sitter han och skakar? 😛
Nu ska du inte var sån. 🙂
Det är ju uppenbart att han frös.
Jacka - för att värma sig
Skakar - av kyla
😉
Han måste ha varit med på det, för kändisskapets skull.
Dock får han nog svårt att förklara för sina föräldrar om de råkar få reda på det. 😛
July 27, 2002
Nej han var inte med på det.. Idioten trodde att ingen såg.. och dom filmade bara av någon anledning där.. sen såg de porrfilmen o fortsatte filma.. sen såg de att han ja ni vet.. o då fortsatte de mer och sen visa på big screen med låten "im so horney, horney horney hornet" :bgrin:
2 Guest(s)