December 15, 2002
Steel wrote: Åkte med en buss en gång som det satt tre riktigt snygga tjejer i ålder 18-20 och fnittrade som tjejer gör,
satt ju å snegla lite på dem givetvis 😀Men sen la jag märke till en sak, jag satt snett bakom dom och en bit fram i bussen i ett säte som var vänt bakåt satt en man/snuskgubbe i åldern 55-60 med en jacka i knät å glodde rätt rejält på dem, till råga på allt ser man att hans ena arm går in under jackan och att jackan guppar upp å ner i knät. Tror inte tjejerna la märke till det vilket jag åtminstone tycker är bra, kan inte tänka mig att det som tjej skulle vara kul å se att nån sitter å runkar medans han tittar på en under en bussfärd mitt på dan. 😕
De hände min fruga än gång när hon åkte buss på sommaren. Hon hade sarrong på sig eller nått tror jag och gubben som satt brevid satte igång med att börja smeka sig själv. Hon reste sig upp direkt och gick bak i bussen till sin lillebror och hans kompisar.
Gubben blev rätt utpsykad resten av den resan.....jävla äckel!
July 28, 2001
Okej för att reda ut lite grejer här...
Han "gjorde en bäver" före kameran fångade honom också då endast med en kudde istället för sovsäcken som han använder på filmerna
Han var inte med på att vi filmade honom, rätt så uppenbart eftersom han blev filmad vid två olika tillfällen och av två olika kameror (ser man på filmkvalitén).
Han gick med på att filmen visades på bigscreen så där försvinner chansen att anmäla / stämma någon
Han blev inte uppdragen på scen, någon i crewn förhindrade det
Något mer som någon inte förstår?
// Mvh en som var med och skapade filmen
July 27, 2002
SaElEN wrote: Hade han något annat val? Skulle han ringa hem å fråga "Mamma ett par personer här på DH filmade mig i smyg när jag satt å runkade till en porrfilm, får dom visa det på bigscreen för alla här??"
Eller vad skulle du göra i ett sånt läge Twinsen?
Spelar ingen roll. Han är minderårig och hans föräldrar kan stämma er.
Det är samma sak om du har sex med en minderårig.. "Hon sa att jag fick"..
Det spelar ingen roll... Hoppas hans föräldrar inte får reda på detta :bgrin:
July 28, 2001
då får dom väl göra det då... får se om stämningen går igenom...
hans föräldrar måste ju ha gett honom tillstånd för att få vara där och då är det ju hans föräldrars ansvar att han sköter sig... han begick en förbjuden handling ( ja det är förbjudet att runka in public ) så vi har inte begått något brottsligt däremot har han gjort det.
July 27, 2002
Det kanske är sant. Men att hänga ut en person är mycket värre. Och hans medgivande spelar ingen roll här då han är minderårig.
Och hans föräldrar hade säkert sett att han skötte sig själv där på DH men han är fortfarande minderårig och hans föräldrar kan stämma er för uthängning. Speciellt vid en sådan här sak.
July 18, 2001
läste en intervju med killen på sogamed och det verkade ju inte riktigt seriöst.. om det är hela skiten som är uppgjort eller sogamed som är totalt oseriösa är det dock svårt att svara på.. verkar som det är både och tycker jag =P
November 16, 2002
Fatta irriterande "bävern" satt på samma rad som mig typ 10 datorer bort och när han blev känd så vallfärdade halva DH ner till hans plats o skapade feting trängsel i våran redan trånga gång, satt som en galning o spammade i #dreamhack o bad folk att inte komma ner till rad tio för att han var inte där men dem verkade inte lyssna... o som grädde på moset kom det ner 3 security crew med typ 4 fickor o stog o knuffades i gången. då blev lilla metz arrrgh o sa till dem att skärpa sig.. då dem blev rätt paffa
tycker att den här bävern verkar vara rätt slut i huvet, han kunde ju åtminstone gått på toa o "wankat" men men
3 Guest(s)