March 9, 2003
Gör som en polare gjorde. Han låg å mysa med en brud i nån säng(vad säger man, halva inne?), men då när dem ligger där och myser så vänder hon sig om och råkar armbåga han på näsan. DÅ blir min polare förbanna och biter henne i armen så hon börjar blöda sen far han hem.
Så ett råd: Har man damp så bindfast henne först. Då slipper man sånt här. 🙂
EDIT: The Crow jag hoppas att du skämtar, det är hundar som slickar varandra i ansiktet, fast det finns ju konstigt folk.
October 20, 2001
Som nån innan sa "Övning ger färdighet" men sen finns det vissa personer som bara SKA "styra" hånglet och kompromisas det inte där går det illa för båda parter. Sen finns det vissa personer som som passar bättre ihop på både det ena och det andra sättet.
Ta som exempel bara mitt ex(?). Har aldrig i mitt liv haft bättre sex eller bättre hångel med nån för den delen 😮
Poängen med att glida lite offtopic där va att vissa passar man bättre ihop med! Likvärdig erfarenhet eller "Made for eachother"? Ja, jag vet inte 🙄
För att gå tillbaka till topicen så handlar det ju om att kunna hantera redskapet mellan bena såväl som din tunga för den kan du göra mycket skoj med OM du kan hantera den och det är väldigt uppskattat också 😛
Kommer du ihåg ditt första hångel? Lite annorlunda med hur det är nu kanske? Gapa stooort å virla runt me tungan som f*n... guuuuud så störande å hitta på ett sånt hångel nu för tiden skulle jag säga fast kvinnor i denna ålder har oftast lite erfarenhet på nacken så det händer ju inte.
Enligt mina erfarenheter så stämmer "Övning ger färdighet" med en gnutta av att vissa människor passar bättre ihop
January 5, 2003
February 21, 2003
Tänk att det kan vara så mycket frågor kring hångel egentligen. Det löser sig om man bara låter det komma naturligt (vad nu naturligt är för vissa ).
Kul exempel på några som missuppfattat hela grejen totalt läste jag om i 7:an. Vi satt i skolans uppehållsrum och bläddrade lite i nån sån där blaska typ OKEJ eller liknande och fick se frågorna i sexspalten. Det här var en inskickad fråga:
"Vad är orgasm och måste man vara naken när man hånglar?"
/Linda & Petra, 15 år
Då är ju första frågan: menar de allvar? Sedan är ju frågan om det verkligen finns 15-åringar som skulle vara så oupplysta?
Ps. Det heter "hångeltips" och inte "hångel tips" :arg:
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: Tänk att det kan vara så mycket frågor kring hångel egentligen. Det löser sig om man bara låter det komma naturligt (vad nu naturligt är för vissa ).
Kul exempel på några som missuppfattat hela grejen totalt läste jag om i 7:an. Vi satt i skolans uppehållsrum och bläddrade lite i nån sån där blaska typ OKEJ eller liknande och fick se frågorna i sexspalten. Det här var en inskickad fråga:
"Vad är orgasm och måste man vara naken när man hånglar?"
/Linda & Petra, 15 årDå är ju första frågan: menar de allvar? Sedan är ju frågan om det verkligen finns 15-åringar som skulle vara så oupplysta?
hehe.. nollor.
klart man måste vara naken, annars går det ju inte.. hehe
2 Guest(s)