February 21, 2003
Öwall wrote: [quote=Ogrebeast]Tänk att det kan vara så mycket frågor kring hångel egentligen. Det löser sig om man bara låter det komma naturligt (vad nu naturligt är för vissa ).
Kul exempel på några som missuppfattat hela grejen totalt läste jag om i 7:an. Vi satt i skolans uppehållsrum och bläddrade lite i nån sån där blaska typ OKEJ eller liknande och fick se frågorna i sexspalten. Det här var en inskickad fråga:
"Vad är orgasm och måste man vara naken när man hånglar?"
/Linda & Petra, 15 årDå är ju första frågan: menar de allvar? Sedan är ju frågan om det verkligen finns 15-åringar som skulle vara så oupplysta?
hehe.. nollor.
klart man måste vara naken, annars går det ju inte.. hehe
Hahahaha Det har jag sagt till alla tjejer (blondiner) oxå!!
November 8, 2002
de va härligt första gången man hångla! Kommer aldrig kännas lika igen... Mitt tips: Hångla på som faaan första gången, det känns inte lika mysigt å pirrigt nån gång mer...
Det kommer lösa sig, själva tekniken kan man fast att man inte vet om det. Jag funderade väl ungefär på samma sätt som du gör innan jag gjorde det första gången..
Sen blir man ju bättre ju mer man håller på.
GLHF 8)
November 8, 2002
Json_81 wrote: [quote=Skruven][quote=Blue_Moon_]de va härligt första gången man hångla! Kommer aldrig kännas lika igen... Mitt tips: Hångla på som faaan första gången, det känns inte lika mysigt å pirrigt nån gång mer...
Så sant..!! 😀
Träffar man rätt tjej gör det det.
Nja jag vet inte det du... alltså det är ju en speciell känsla första gången... bara för att det just är första gången 😀
men ta mitt tips: hångla MYCKET, MYCKET första gången!! 😀
October 20, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Json_81][quote=Skruven][quote=Blue_Moon_]de va härligt första gången man hångla! Kommer aldrig kännas lika igen... Mitt tips: Hångla på som faaan första gången, det känns inte lika mysigt å pirrigt nån gång mer...
Så sant..!! 😀
Träffar man rätt tjej gör det det.
Nja jag vet inte det du... alltså det är ju en speciell känsla första gången... bara för att det just är första gången 😀
men ta mitt tips: hångla MYCKET, MYCKET första gången!! 😀
Tänkte bara lägga in att "ryktet" om att sex första gången ska vara så speciellt och man ska ha det lugnt å skönt bla bla... Första gången jag hade sex va inte alls speciell, har haft BRA mycket bättre sex om och om och OM igen kan jag tala om 😮 Ett tips för att få dom där "speciella" känslorna är att göra det på lite udda ställen där det blir spännande eller typ halvt allmänt sådär som bussen å sådär 😮
En parantes bara och det gäller även hångel 😛
Så det där med att första gången ska vara speciellt tror jag inte på, inte eftersom jag pratat med bra många tjejer om precis va dom tyckte om första gången och även killar!
Men visst den är väl speciell för dom som inte har fått känna på "bättre", för att skaffa info så lär man nog gå igenom ett par inom ämnet så man får lite att jämföra med 😀
November 8, 2002
Äh jag håller inte riktigt med dig måste jag erkänna! Hångla är inte så svårt, lätt att det blir "perfekt" första gången... sen är det ju "mer känsla" i hångel, oavsett om man är bra eller dålig.. är man oerfaren på sex så blir det ofta inge bra (som du vet, det kan tom. göra jävligt ont) när man vet hur det funkar så är det mkt mkt roligare 😉
November 26, 2002
Coore wrote: [quote=MegaGeekBoy]Offtopic:
Varför får jag känslan av att Öwall och Coore tänkt lika när det gäller deras avatarer?
varför får jag känslan av att Öwall bara vill vara lika häftig som mig? :eye:
Meh, vad snackar du om nu??
Offtopic: Tips på en BRA signatur mottages gladeligen 🙂
March 17, 2002
Öwall wrote: [quote=Coore][quote=MegaGeekBoy]Offtopic:
Varför får jag känslan av att Öwall och Coore tänkt lika när det gäller deras avatarer?
varför får jag känslan av att Öwall bara vill vara lika häftig som mig? :eye:
Meh, vad snackar du om nu??
Offtopic: Tips på en BRA signatur mottages gladeligen 🙂
lol, bytt tillbaka till saftblandaren?
Oldschool member since 2002.
February 13, 2001
Mmmmm kyssar är allt underbara :rollsmile: Tjejen jag har träffat nu i nåra månader har kyssar som får mig så extremt kåt och galen oooooa har aldrig vart med om nå liknande. Dom är så underbart mjuka. Det måste ju vara så att vi kysser väldigt lika 🙄 Men hon är galen i Supaplex.... Synd om min dator.... Hon blir rädd när jag kör q3 eller nå liknande =( Måste försöka lära henne =)
September 3, 2001
försök att vara ganska öm... gapa inte för mycket... låt det inte bli för luftigt i och mellan munnarna och virvla inte för mycket med tungan... slicka försiktigt på hennes läppar och tunga.
Håll händerna i styr. Max en liten "titgrab" ... går hon med på det så kan man gå försiktigt. Man kan faktiskt gå hela vägen om man börjar "uppifrån", i följande ordning, mun, pattar, mage.
När man senare har kommit ner till "punaneland", så får man inte glömma lite ömma smek på låren. Och när du väl håller på med det ljuvliga ska du inte glömma resten av hennes kropp. Och se till att tänka på någon brevlåda eller margaret tatcher om det är första gången.... så att det inte är över på 20-30 sekunder.
November 8, 2002
Kame_boy wrote:
Håll händerna i styr. Max en liten "titgrab" ... går hon med på det så kan man gå försiktigt. Man kan faktiskt gå hela vägen om man börjar "uppifrån", i följande ordning, mun, pattar, mage.
titgrab alltså... inget jag rekomenderar om du är på allmän plats.. kan sluta med en *slap*.. var mkt diskret, smek henne på magen med händerna å håll på henens höfter 😛
sen tycker jag ordningen skulle vara: mage, mun, bröst haha 😉
January 4, 2001
Kame_boy wrote: försök att vara ganska öm... gapa inte för mycket... låt det inte bli för luftigt i och mellan munnarna och virvla inte för mycket med tungan... slicka försiktigt på hennes läppar och tunga.
När man senare har kommit ner till "punaneland", så får man inte glömma lite ömma smek på låren. Och när du väl håller på med det ljuvliga ska du inte glömma resten av hennes kropp. Och se till att tänka på någon brevlåda eller margaret tatcher om det är första gången.... så att det inte är över på 20-30 sekunder.
hahaha... lite fel har du... mage kommer efter mun.... 😉
shlumpen wrote: Haha, Öwall is teh Coore-wannabe^_^ Hur gjorde du om din avatar, förresten?
Ontopic: Har ingen som helst erfarenhet (T_T) så jag ska hålla tyst.
Är inte alla det? 🙄
Hur jag eller Öwall gjorde våran avatar?
3 Guest(s)