September 28, 2003
Starscream wrote: [quote=Pim_][quote=Callister]Tycker det är bra att vara ute i god tid. 🙂
Det är bara en myt.
Det är faktiskt sant, men de är väl inte dumt o veta vad man vill...
det kan vara dumt att helt ställa in sej på något vem vet om han vill bli ekonom efter gymnasiet han kanske vill gå med i nån kult där alla ska försöka efterlikna Dileva eller nåt fan vet jag 🙄
September 1, 2002
Uj uj. Ekonomi är ett gissel. Hade tenta i "Ekonomi och kvalitetsteknik" idag. Kan säga att jag haft tandläkarvisiter med mer rogivande inslag än föreläsningarna i ovanstående ämne.
Men det är bra att det finns folk som vill jobba med ekonomi, men ni lär inte se mig sitta och göra bidragskalkyler inne på ICA Maxi.
February 21, 2003
Callister wrote: Tycker det är bra att vara ute i god tid. 🙂
Hehe, och jag som stenhårt skulle bli läkare när jag började gymnasiet. 😀
Gjorde en ganska rejäl kovändning vid inriktningsvalet inför andra året. (natur, samhäll och teknisk läste tillsammans första året)
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Callister]Tycker det är bra att vara ute i god tid. 🙂
Gjorde en ganska rejäl kovändning vid inriktningsvalet inför andra året. (natur, samhäll och teknisk läste tillsammans första året)
så du behövde inte välja förrän i ettan?
det låter som ett bra system, har för mig att jag har pratat med någon som tyckte att det borde vara så.
är det bra?
February 21, 2003
Öwall wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Callister]Tycker det är bra att vara ute i god tid. 🙂
så du behövde inte välja förrän i ettan?
det låter som ett bra system, har för mig att jag har pratat med någon som tyckte att det borde vara så.
är det bra?
Har väl både för och nackdelar.
+ Man har mer tid på sig att sätta sig in i hur linjerna kan vara
- Man har mindre tid för utbildning i den tänkta inriktningen
- Man fick gå i samma klass som humanisterna i ett år :cy:
2 Guest(s)