November 19, 2002
Köpte en P4 processor av ****** här på forumet i god tro men när jag skickat pengar har jag inte sett till nån processor efter det.
Nån som har nåt förslag på vad man kan göra.
Se till att frys ut den jäveln åtminstone.
Edit: Här i forumet hänger vi inte ut någon på detta sätt.
När det gäller affärer av detta slag så finns det alltid risker av denna art.
//skiroy
November 26, 2002
Jag hittade tråden och läste den. Jag tror inte det fanns ngn P4 tyvärr. I första inlägget var den ouppackad och helt ny, sen skriver han att han öppnat förpackningen och kan därför inte skicka tillbaka den. I sista inlägget han skriver så hävdar han att han klockat den för att testa den. Det ser faktiskt ut som han gör allt för ngn ska nappa och skicka honom lite stålar.
Om detta är fel så ber jag om ursäkt *****. Om inte, hoppas jag att vi slipper dig och sådana som dig här i framtiden.
February 12, 2003
Ursäkta men lär sig inte folk av det här någon gång!
Det har funnits hur många trådar som hellst i Almänt som har handlat om personer som blivit lurade!
Ja jag tycker att det är jäkligt synd om personen som blivit av med pengarna men som alltid kan man inte lita på andra personer som man bara träffat över internet!
Kolla på sakerna innan du ger bort pengarna!
Som sagt......någon gång måste ni lära er men hur många offer ska det bli egentligen??
July 11, 2002
Nu blir jag förbannad på moderatorerna.
Varför tar det bort Nicket?
Jag tror knappast att personen som skapade denna tråd skulle bara jävlas, utan han vill varna andra köpare.
Genom att ni tar bort "namnet" så förstör ni bara för oss.
Om personen som känner sig skyldig, så kan han få förklara sig "offentligt" varför det blev som det blev.
För oss som gör många "deals" här i forumet, är det viktigt att man kan lita på personerna när man ska förskottsbetalar/skickar till 👿
Dessutom så tycker jag att ni borde klistra en tråd på KÖP/SÄLJ, efter personer som är bedragare! skulle verkligen underlätta för alla
👿
September 12, 2001
Smirnoff wrote: Nu blir jag förbannad på moderatorerna.
Varför tar det bort Nicket?
Jag tror knappast att personen som skapade denna tråd skulle bara jävlas, utan han vill varna andra köpare.
Genom att ni tar bort "namnet" så förstör ni bara för oss.
Om personen som känner sig skyldig, så kan han få förklara sig "offentligt" varför det blev som det blev.För oss som gör många "deals" här i forumet, är det viktigt att man kan lita på personerna när man ska förskottsbetalar/skickar till 👿
Dessutom så tycker jag att ni borde klistra en tråd på KÖP/SÄLJ, efter personer som är bedragare! skulle verkligen underlätta för alla
👿
Smirnoff:: Jag tycker att du ska läsa i denna tråd och läsa ditt eget inlägg där.
Du gav faktiskt några goda grundregler där.
2 Guest(s)