January 12, 2004
Javisst 🙂
Tycker om Miranda väldigt mycket.
http://www.freewebs.com/fillz/.....iranda.jpg
Tror man kan ladda ner nya ikoner på deras hemsida. Finns mycket grymma ikoner där, dock så försökte jag leta reda på några standardikoner, som du ser på bilden 🙂
January 12, 2004
chrippaz wrote: [quote=Fillz][quote=skiroy][quote=Fillz]Hmm, är det bara för mig min länk referar tillbaka till denna tråden? o_O
Hehehe...vad tror du ? 😀
Ok, vad har jag gjort för fel när jag länkade då? 😛
Inget servern suger bara getpung.
Javisst ja, freewebs.com tillåter inte direktlänkning.
Ni som vill se bilden får copypasta den till adressfältet helt enkelt.
January 23, 2002
chrippaz wrote: [quote=Fillz][quote=skiroy][quote=Fillz]Hmm, är det bara för mig min länk referar tillbaka till denna tråden? o_O
Hehehe...vad tror du ? 😀
Fattar inte :wide:, det är ju bara en länk till ett screenshot som är taget med denna sidan uppe 😕
January 12, 2004
Steel wrote: [quote=chrippaz][quote=Fillz][quote=skiroy][quote=Fillz]Hmm, är det bara för mig min länk referar tillbaka till denna tråden? o_O
Hehehe...vad tror du ? 😀
Fattar inte :wide:, det är ju bara en länk till ett screenshot som är taget med denna sidan uppe 😕
Freewebs tillåter inte direktlänkar, och referar därför tillbaka länken till den sida man tryckte på länken, så det är ingen bild du ser, det är tråden itself 🙂
November 4, 2001
Steel wrote: [quote=chrippaz][quote=Fillz][quote=skiroy][quote=Fillz]Hmm, är det bara för mig min länk referar tillbaka till denna tråden? o_O
Hehehe...vad tror du ? 😀
Nej, den redirectar ju tillbaka.
2 Guest(s)