January 15, 2002
Här kommer min dump http://hem.bredband.net/isajon.....iranda.JPG
January 12, 2004
Jontez wrote: Här kommer min dump http://hem.bredband.net/isajon.....iranda.JPG
Snyggt 🙂
May 1, 2003
macrus wrote: [quote=Marron]var laddar man Miranda?
Är det värt att skaffa?
Snälla snälla, använd Google.com innan du frågar. 👿
Och ja om du har en mindre snabb dator kan det vara värt att skaffa sparar en del cpukraft.
mm, ska aldrig göra om det..
slängde bara med frågan..
January 23, 2002
Fillz wrote: [quote=Steel][quote=chrippaz][quote=Fillz][quote=skiroy][quote=Fillz]Hmm, är det bara för mig min länk referar tillbaka till denna tråden? o_O
Hehehe...vad tror du ? 😀
Ok, vad har jag gjort för fel när jag länkade då? 😛
Inget servern suger bara getpung.
Fattar inte :wide:, det är ju bara en länk till ett screenshot som är taget med denna sidan uppe 😕
Freewebs tillåter inte direktlänkar, och referar därför tillbaka länken till den sida man tryckte på länken, så det är ingen bild du ser, det är tråden itself 🙂
Öhm, nej, jag ser en screen med miranda liggandes och bara ett enda inlägg i denna tråden, nämligen trådskaparens.
Precis som det ska vara.
November 4, 2001
ManicBlue wrote: [quote=chrippaz]Ganska dåligt att man inte kan ha skins...
ehhhh....de kan man visst.
står på deras forum att det inte funkar, att man kan customiza typ byta färg och så men man kan inte ladda hem skins... läste flera trådar där det stod samma sak. Och jag fick inte icq skinnet att funka heller, använda nått miranda installer program.
Men du får mer än gärna berätta hur...
November 4, 2001
Twinsen wrote: OT: Testade centericq för någon månad sen, blev kär direkt, slår trillian/miranda lätt.
Måste jag kolla vad det är.
Jag gillar ICQ, och skulle helst bara använda det men vissa av min kompisar har msn och det kan ju vara kul att ha kontakt med dem också 😛
June 23, 2002
DiDi wrote: [quote=Twinsen]OT: Testade centericq för någon månad sen, blev kär direkt, slår trillian/miranda lätt.
länk... (jaja, google. men har man sagt a får man säga b)...
Första sökresultatet på google eller andra var det :bgrin:
3 Guest(s)