September 8, 2003
såg nyss på nyheterna att det var flera gymnasier som skaffat speciella
bönerum för muslimer! har det inte gått för långt då!? om man ska
komma hit och gå i svensk skola och få det bra så ska man förf*n vara nöjd och börja anpassa sig til det _svenska_ samhället och inte försöka påverka det! arg!
September 7, 2003
DraGoN wrote: Jo det börjar gå för långt, helt klart.. Ska det finnas bönerum på alla arbetsplatser me då? Det är väl nästa krav.....
Skolan ska vara religonsfri så som arbetsplatser med.
Det är en utbildningsställe inte en kyrka.
Det finns redan på arbetsplatser... McDonalds ...
October 1, 2003
Dundersmet wrote: Jag tycker att dom som är muslimska ska få ha kvar sina religoner och känna att dom är välkommen i skolan. Och dom som du inte behöver gå dit, bara för muslimerna håller på sin religon så behöver inte du hålla på och klaga.
Ja men bönerummen är ju inte direkt gratis....
Man kan inte tillfredställa ALLA på skolorna, fy fn vilket kaos det skulle bli då.
September 8, 2003
Dundersmet wrote: Jag tycker att dom som är muslimska ska få ha kvar sina religoner och känna att dom är välkommen i skolan. Och dom som du inte behöver gå dit, bara för muslimerna håller på sin religon så behöver inte du hålla på och klaga.
det är väl förf*n inte jag som ska anpassa mig!
February 12, 2002
Jag är issilian å jag får då inte utöva min religon på skolan! Varför inte om de ska få så ska ju jag me få!! 👿
December 31, 2001
granat splitter i skallen ?
Tror du att du skulle få bygga dig ett litet rum i deras skolor med lilla jesus som hänger så sött på korset i deras skolor ? nej dom hadde radat upp dig mot en vägg och haft 100man med varsin ak-47 att peppra 30kulor i dig.
NSF lär få mer röster för varje år som går. Tillome de invandrare som jag umgås med tycker att det är sjukt att hålla på som de gör. man ska fan ta seden dit man kommer.
September 8, 2003
death on wings: jag tror också att svenska kommer bli mer och mer sura på såna här saker och fler och fler kommer rösta mer extremt.. varför kan vi inte ha ett normalt samhälle som funkar!?
när svensken är en minoritet i sitt eget land så kommer han/hon vakna upp ur drömmen och då vet jag inte vad som händer :/
February 12, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Dundersmet]Jag tycker att dom som är muslimska ska få ha kvar sina religoner och känna att dom är välkommen i skolan. Och dom som du inte behöver gå dit, bara för muslimerna håller på sin religon så behöver inte du hålla på och klaga.
granat splitter i skallen ?
Tror du att du skulle få bygga dig ett litet rum i deras skolor med lilla jesus som hänger så sött på korset i deras skolor ? nej dom hadde radat upp dig mot en vägg och haft 100man med varsin ak-47 att peppra 30kulor i dig.
NSF lär få mer röster för varje år som går. Tillome de invandrare som jag umgås med tycker att det är sjukt att hålla på som de gör. man ska fan ta seden dit man kommer.
Sant så jag håller med dig, men du verkar vara lite dålig på matte. Man får minst 300 kulor i sig..
1 Guest(s)