har det inte gått aldeles för långt nu?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
har det inte gått aldeles för långt nu?
.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1972
sp_UserOfflineSmall Offline
486533
December 17, 2003 - 7:08 pm
sp_Permalink sp_Print

precis, med sveriges politik!
förändring ligger i framtiden !

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
486534
December 17, 2003 - 7:08 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Death On Wings][quote=Dundersmet]Jag tycker att dom som är muslimska ska få ha kvar sina religoner och känna att dom är välkommen i skolan. Och dom som du inte behöver gå dit, bara för muslimerna håller på sin religon så behöver inte du hålla på och klaga.

granat splitter i skallen ?
Tror du att du skulle få bygga dig ett litet rum i deras skolor med lilla jesus som hänger så sött på korset i deras skolor ? nej dom hadde radat upp dig mot en vägg och haft 100man med varsin ak-47 att peppra 30kulor i dig.

NSF lär få mer röster för varje år som går. Tillome de invandrare som jag umgås med tycker att det är sjukt att hålla på som de gör. man ska fan ta seden dit man kommer.

Sant så jag håller med dig, men du verkar vara lite dålig på matte. Man får minst 300 kulor i sig..

syftade på att varje person skulle avlossa 30 skott men skrev det aningen klantigt.

gyZZ
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 382
486535
December 17, 2003 - 7:09 pm
sp_Permalink sp_Print

.doedels wrote: precis, med sveriges politik!
förändring ligger i framtiden !

och framtiden ligger hos politikerna....

Death On Wings
Member
Medlem
486536
December 17, 2003 - 7:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Pierre C wrote: death on wings: jag tror också att svenska kommer bli mer och mer sura på såna här saker och fler och fler kommer rösta mer extremt.. varför kan vi inte ha ett normalt samhälle som funkar!?

när svensken är en minoritet i sitt eget land så kommer han/hon vakna upp ur drömmen och då vet jag inte vad som händer :/

För att de svenska politikerna är så förbannat fega. Tror inte ens de själva fattar va de håller på med utom att sammla på sig röster.

chrippaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3518
486537
December 17, 2003 - 7:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker nån borde gå in och låsa tråden, den har gått för långt.

Kolla på oss själva, vi klagar över muslimer och sen gör vi lika dant själva.
Sverige har ju en egen stad i Spanien där det bara bor Svenskar. Och Svenskarna i staden ser typ ner på Spanjorerna fast dom bor i deras land, dom har öppnat sina egna kyrkor osv osv.

Och tycker man inte vi ska ha det som de är nu, så bör man kanske rösta på NationalDemokraterna, ja.
För som det är just nu ska vi inte integrera invandrare, dom ska assimileras och få ha kvar sin kultur religon osv osv Bara det inte bryter mot lagen.

Löjlig diskution, är ni rädda för nånting?

EDIT: Jag tycker nästan att det borde vara förbjudet att prata politik på detta forum, så forumet slipper bli som många andra ett ställe där nazister kan diskutera fritt. (Jag har inte påstått att någon här är Nazist/Rasist men det kan ju komma fler och fler sånna här trådar som urartar)

.doedels
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1972
486539
December 17, 2003 - 7:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Svensken kommer att tröttna och då komemr inte längre politikerna våga vara så fega ....

Death On Wings
Member
Medlem
486540
December 17, 2003 - 7:11 pm
sp_Permalink sp_Print

chrippaz wrote: Tycker nån borde gå in och låsa tråden, den har gått för långt.

Kolla på oss själva, vi klagar över muslimer och sen gör vi lika dant själva.
Sverige har ju en egen stad i Spanien där det bara bor Svenskar. Och Svenskarna i staden ser typ ner på Spanjorerna fast dom bor i deras land, dom har öppnat sina egna kyrkor osv osv.

Och tycker man inte vi ska ha det som de är nu, så bör man kanske rösta på NationalDemokraterna, ja.
För som det är just nu ska vi inte integrera invandrare, dom ska assimileras och få ha kvar sin kultur religon osv osv Bara det inte bryter mot lagen.

Löjlig diskution, är ni rädda för nånting?

Varför låsa en denna tråd ? finns ingen ras fientligen eller någon sådan skit här... vi diskuterar enbart varför det är som det är.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
486545
December 17, 2003 - 7:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja denna tråd har gått alldeles för långt.

#Främlingsfientligheten frodas.
#Politiksnacket likaså som är mot reglerna.
#Toppas dessutom med lite personpåhopp.

Orsaken till att jag låser denna tråd är att ni inte kan diskutera en sådan här sak i forumet utan att dra upp just ovannämnda saker jag listade upp.

Ett mkt solklart fall för trådlåsning.
Skärpning killar!

*tråd låst*

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 62
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL