May 10, 2002
Idag hade jag intressant möte med skolan-SYVen, jag ska inte gå kvar på min gymnasieutbildning är det tänkt! Om det är en förändring jodå, men jag funderar på att flytta 20-30mil och studera och bo på folkhögskola till höst vilket känns jävligt knepigt. Inte nog med det, jag ska försöka ta mig in på en musiklinje där jag måste provspela för att komma in på och jag har inte spelat allt för länge så det känns nervöst bara det.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva... vad fan ska hända?
May 19, 2003
Hm, ja. Mitt liv kommer då förändras om några timmar, vilket känns förjävligt då jag redan vet vad det är. Chanserna att det inte händer är små. Problem med tjejen, och idag "skulle hon prata med mig". jag vet redan vad det är och allt :(.
Slut på denna lyckliga tid...
May 3, 2004
Vamp wrote: Hm, ja. Mitt liv kommer då förändras om några timmar, vilket känns förjävligt då jag redan vet vad det är. Chanserna att det inte händer är små. Problem med tjejen, och idag "skulle hon prata med mig". jag vet redan vad det är och allt :(.
Jag lider med dig
May 19, 2003
KorSpo wrote: [quote=Vamp]Hm, ja. Mitt liv kommer då förändras om några timmar, vilket känns förjävligt då jag redan vet vad det är. Chanserna att det inte händer är små. Problem med tjejen, och idag "skulle hon prata med mig". jag vet redan vad det är och allt :(.
Jag lider med dig
Blä... pratade med henne idag, och nu är det slut. Fattar dock inte riktigt varför, hon visste inte heller. Svårt att få ur mig ord också när jag var så förstörd. Så nu är det väl ett bra tag med att må dåligt framför sig.
July 4, 2003
Nej fan, inget hände idag. Inget hände igår. Möjligen att något om jag har tur kan hända imorgon.
Fan nu ser jag Mariah Carrey på MTC Cribs o hon har popcorn framme, jäkla unge! Nu blev jag ju jävligt sugen på popcorn!
Den som lever får väl se om livet förrändras. Men om det gör det så hoppas jag på det bästa =)
EDIT: Fan nu kom jag på! Jag blev ju en C kändis igår då jag var med på Stockholmsnyheterna från vår skola :bgrin:
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
October 22, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Nord]EDIT: Fan nu kom jag på! Jag blev ju en C kändis igår då jag var med på Stockholmsnyheterna från vår skola :bgrin:
Vi måste skilja på en sak här, linslus och C-kändis 😉
C-kändis blir man inte av att vara på nyheterna om man inte skapat nyheterna.
Tror nog att du hör till kategorin "har synts på TV" som flera miljarder människor också tillhör 😉
2 Guest(s)