March 30, 2003
Satt och spelade multiplayerspel hela tiden efter att jag fick det, för ett par år sen. Träffade nästan aldrig kompisar eller gick ut under ca. 2 år. Kommer nog att ta ett tag tills jag återhämtat den sociala biten, tyvärr.
Skolan ska vi nog inte tala om hur det gick med. 😡
Önskar faktiskt att mina föräldrar hade tagit tag i det och 'tvingat' ut mig. I nuläget använder jag egentligen bara internet för att kommunicera och informativa syften. 🙂
November 26, 2002
Absolut! Både till det sämre och bättre. Jag spenderar massor med tid vid datorn när jag kunde göra ngt vettigare. Samtidigt så har man alltid tillgång till massor med information somman tidigare fick leta efter i tidningar. Jag letar alltid upp produkter jag ska köpa på nätet först innan jag börjar åka runt - sparar massor med tid och pengar. Vi håller kontakt med släkten med mail, vi skickar bilder på vår dotter till far- och morföräldrar etc etc. Jag tror att det inte skulle bli av med allt detta om jag måste koppla upp mig varje gång och fick sitta med 5kbit/s när jag ska skicka ett foto.
May 10, 2002
Gulzebra wrote: Det är illa när man känner att man får något gjort när man har spelat en stund, istället för att slösurfa..
Jag är inte helt insnöad, men jag hatar verkligen mitt slösurfande, det är meningslöst.
det bästa med slösurfande är att det är precis som att vissla eller onanera, man kan göra det samtidigt som man gör massvis med andra grejer!
February 12, 2003
abishai wrote: [quote=Gulzebra]Det är illa när man känner att man får något gjort när man har spelat en stund, istället för att slösurfa..
Jag är inte helt insnöad, men jag hatar verkligen mitt slösurfande, det är meningslöst.
det bästa med slösurfande är att det är precis som att vissla eller onanera, man kan göra det samtidigt som man gör massvis med andra grejer!
Som att vissla, slösurfa och onanera samtidigt. Helt underbart. 🙂
May 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=abishai][quote=Gulzebra]Det är illa när man känner att man får något gjort när man har spelat en stund, istället för att slösurfa..
Som att vissla, slösurfa och onanera samtidigt. Helt underbart. 🙂
man kan göra mer därtill, se på film, lyssna på musik, sjunga nationalsången, äta frukost/lunch/middag och/eller odla skägg. Odla skägg är den ultimata fritids sysslan
1 Guest(s)