February 3, 2003
.ToL wrote: [quote=abishai]Odla skägg är den ultimata fritids sysslan
Man kanske ska börja med det!? 😀
nej för fan... Jag har mini getskägg nu och det ser bara skumt ut kombinerat med resten av mig 😛 haha fast har fått komplimanger 😉
Som svar på tråden. JA DET HAR DET 😛
Jag bara undrar..
Vart tog fritiden vägen??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
ocz wrote: Jag har hafdt bredband så länge jag har varit intresserad av Internet ordentligt ~10år. Nu chillarja kanske 4-10h framför datorn som mest
Hur "brett" var bredbandet 1994??
Windows 3.11 då eller??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
ilg@dd wrote: [quote=ocz]Jag har hafdt bredband så länge jag har varit intresserad av Internet ordentligt ~10år. Nu chillarja kanske 4-10h framför datorn som mest
Windows 3.11 då eller??
Du missförstod... Är 13 år och har hållit på med internet mkt sedan jag var 10 år. Det var då vi fick bredband, förstår du? =)
ocz wrote: [quote=ilg@dd][quote=ocz]Jag har hafdt bredband så länge jag har varit intresserad av Internet ordentligt ~10år. Nu chillarja kanske 4-10h framför datorn som mest
Windows 3.11 då eller??
Du missförstod... Är 13 år och har hållit på med internet mkt sedan jag var 10 år. Det var då vi fick bredband, förstår du? =)
Hahaha, ja då klarnar det..
March 14, 2004
ilg@dd wrote: [quote=ocz][quote=ilg@dd][quote=ocz]Jag har hafdt bredband så länge jag har varit intresserad av Internet ordentligt ~10år. Nu chillarja kanske 4-10h framför datorn som mest
Windows 3.11 då eller??
Yeah de börjar klarna för mig med, kanske därför ja förklarar lite bättre...
btw hur gammal va din son?
ocz wrote: [quote=ilg@dd][quote=ocz][quote=ilg@dd][quote=ocz]Jag har hafdt bredband så länge jag har varit intresserad av Internet ordentligt ~10år. Nu chillarja kanske 4-10h framför datorn som mest
Windows 3.11 då eller??
Yeah de börjar klarna för mig med, kanske därför ja förklarar lite bättre...
btw hur gammal va din son?
Han fyllde 10 nu i sommar..Aningen yngre än dej..
Men han har ett brinnande datorintresse..Han kanske hamnar här på NH nån gång framöver..
Dehman wrote: [quote=ilg@dd] Han fyllde 10 nu i sommar..Aningen yngre än dej..
Men han har ett brinnande datorintresse..Han kanske hamnar här på NH nån gång framöver..
Men var lite hygglig mot din son. Visa honom NH nu! 😉
Tror inte han vill det än, lite knaggligt med skrivningen.. 😀
Han har ju iofs en hyfsat klockad burk..
Celeron 2,4@3,2GHz
Och ett möe färskare grafikkort än mej..ATI 9600XT
September 28, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Dehman][quote=ilg@dd] Han fyllde 10 nu i sommar..Aningen yngre än dej..
Celeron 2,4@3,2GHz
Och ett möe färskare grfikkort än mej..ATI 9600XT
om det är problem med stavningen så bör han ju lära sej här iaf, de flesta stavar perfekt och backar inte för att korrigera
November 26, 2002
.ToL wrote: Ja, har de det?
Vad jag kan komma ihåg så var jag mycket med ute och "roade" mig när jag hade 56k. Nu säger jag inte att jag sitter inne 24/7 men ni fårstår säkert vad jag menar...Alltså, sitter ni inne mer vid datorn pga av bredbandet?
Snacka inte skit toll, du gick inte ut innan heller :bgrin:
Jag får nog säga att skillnaden mellan inget och 56k var nog större för mig.
fastbullit wrote: [quote=ilg@dd][quote=Dehman][quote=ilg@dd] Han fyllde 10 nu i sommar..Aningen yngre än dej..
Celeron 2,4@3,2GHz
Och ett möe färskare grfikkort än mej..ATI 9600XT
om det är problem med stavningen så bör han ju lära sej här iaf, de flesta stavar perfekt och backar inte för att korrigera
Hehehehe, hans problem är att han inte gillar att skriva så möe...Tycker det tar tid..
Mitt problem är ett glappt tangentbord..
July 13, 2004
Nomic wrote: men först hade jag modem... då satt jag o smyguppkoppla mig på nätterna med en kudde tejpad runt modemet 😛
HAHA. Vad satt du och kolla på då? 8) 😀
zubbe wrote: Snacka inte skit toll, du gick inte ut innan heller :bgrin:
Jag får nog säga att skillnaden mellan inget och 56k var nog större för mig.
Ja det kanske är dags att komma ut ut garderoben(?) 😀
3 Guest(s)