January 12, 2004
Fick ett mail från syrran.
Det var ett si så där lagom ilsket brev.
Hennes grabb skulle köpa nåt till sin dator, han hittade en annons, och skickade iväg pengarna.
Inget kom, och killen svarar inte på mail.
Det var inga stora pengar, utan det är mer principen och hur korkad hennes grabb var som retar henne.
January 6, 2004
Har en kompis som blev blåst av en annan, faktiskt sant.
Han ville raka armhållorna men han var lite osäker om det skulle växa mycket mer efteråt så han frågade sin kompis och kompisen svarade att han själv hade gjort det och att det inte växte så mycket efter rakningen.
Så han beslöt sig för att raka sig under armhållorna, efter en vecka så hade det växt ihop sig som en skog i och med det blev han alltså blåst , hahahahhaha, nu har han dessutom utvecklat en jädrans svettlukt i och med rakningen och det får en att garva.
Blåst kan jag inte säga att jag har blivit, men kanske försök till att bli lurad självklart, finns en massa olika människor som lever på det faktiskt Rika som fattiga.
May 17, 2002
Blev troligtvis blåst av en kille här på Nh för några år sedan. Jag köpte en hd och ett gf2 av honom. Han påstod att han skickat det men det kom aldrig fram. Sedan lovade han att betala tillbaka pengarna men de kom aldrig. Minns ej hans nick så det är ingen idé att gräva mer i det. Det var iaf runt 2003 detta hände. Jag lider inte av det, det var småsummor så sak samma.
December 27, 2003
Gamblor wrote: Jag har inte blivit blåst, men jag är nästan onödigt paranoid när det gäller privatköp utan man-mot-man-kontakt.
Samma här. Däremot så har jag sålt saker utan man-mot-man-kontakt. (Nej! jag blåste ingen av dom!) Sålde gamla PC100 minnen och en gammal 40Gb HDD
January 6, 2004
Gamblor wrote: Jag har inte blivit blåst, men jag är nästan onödigt paranoid när det gäller privatköp utan man-mot-man-kontakt.
Eller typ mun-mot-mun människan kan det okså kallas.
Nae jag tror att alla här snackar skitt hehehe, alla har säkert blivit blåst på något sätt någon gång, hade ingen på jorden blivit blåst så tror jag ingen var så dum att äns försöka då.
April 22, 2003
Blev blåst en gång på 1 mobiltelefon, var egentligen jävligt korkat köp av mig, så jag får väl skylla mig själv lite.
Sen har jag en som jag inte vet, skickat pengar men inte fått paketet, känner mig inte lurad eller va man ska säga för jag litar på honom men jag har ju ingen lust att betala för något som jag inte fått..
1 Guest(s)