March 10, 2002
Dry_Ice wrote: ojojoj... Majoriteten som har flickvän... Det trodde jag faktiskt inte alls... Vi har ett gäng charmörer på nh verkar det som 🙂
Nja, troligtvis är det så att de anser att deras mor är en flickvän. 😉 Eller så har de förstått frågan som så att du undrar om de är vän med en tjej. Återigen, så är det mor.
Datornördar vrider och vänder på allt för att de själv ska tro att de har det bättre, eller något. 😕
:bok:
July 18, 2003
Dehman wrote: [quote=Dry_Ice]ojojoj... Majoriteten som har flickvän... Det trodde jag faktiskt inte alls... Vi har ett gäng charmörer på nh verkar det som 🙂
Nja, troligtvis är det så att de anser att deras mor är en flickvän. 😉 Eller så har de förstått frågan som så att du undrar om de är vän med en tjej. Återigen, så är det mor.
Datornördar vrider och vänder på allt för att de själv ska tro att de har det bättre, eller något. 😕
Dehman 🙂 Stämmer nog bra det... För om jag skulle gå ut på stan och fråga så tvivalar jag STARKT på att jag skulle fått sådana resultat... Just nu verkar det som alla har flickvän..., på ett eller annat sätt... Kanske skulle klargjort att jag inte accepterar "cyberrelationships" som "ja"
January 13, 2003
Dry_Ice wrote: [quote=Dehman][quote=Dry_Ice]ojojoj... Majoriteten som har flickvän... Det trodde jag faktiskt inte alls... Vi har ett gäng charmörer på nh verkar det som 🙂
Dehman 🙂 Stämmer nog bra det... För om jag skulle gå ut på stan och fråga så tvivalar jag STARKT på att jag skulle fått sådana resultat... Just nu verkar det som alla har flickvän..., på ett eller annat sätt... Kanske skulle klargjort att jag inte accepterar "cyberrelationships" som "ja"
Eller "fröken höger" 😉
Ingen dam för tillfället.
Har varit utan stadigt sällskap i..lite över 1 år nu..Inte undra på att man börja känna sej uttråkad..
Har iofs inte vart ute och "raggat" senare tid heller.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)