November 29, 2003
Dehman wrote: [quote=whak]Nej, lär hitta en snart. Fyfan 2år sen senast då dog det p.g.a det här eländet jag pillar på just nu. :S
Hrmm, jag får suspekta tankar just nu. Du pratar inte om den lilla liraren va? :-k
Jag vet att min shuttle är liten, så folk kan sluta klaga.
March 28, 2005
.doedels wrote: Jag hade en jättetrevlig pojkvän men vi bestämde att det var bäst om vi bara var kompisar istället, och det är det vi är idag.
Jo, vi vet att denstore är ganska hårig... :bgrin:
Elementet: A64 3000+ - DFI LanParty nF4 UT SLi-D - 2X512MB Speed Premium BH-5 - Powercolor X850XT PE - 200GB Seagate - 80GB Seagate - Vattenkylt
March 10, 2002
whak wrote: [quote=Dehman][quote=whak]Nej, lär hitta en snart. Fyfan 2år sen senast då dog det p.g.a det här eländet jag pillar på just nu. :S
Hrmm, jag får suspekta tankar just nu. Du pratar inte om den lilla liraren va? :-k
Jag vet att min shuttle är liten, så folk kan sluta klaga.
Så du har döpt den efter ett företag också. Skrämmande :cy:
July 18, 2003
oxiswoofer wrote: Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
nån som har hittat nån tjej via nätet?
Ne, men det går säkert
Själv vill jag träffa tjejer "in real life" för att få en bra uppfattning om dem. men det fungerar visst över nätet med 🙂
November 29, 2003
oxiswoofer wrote: Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
DOH.
Sånt där törs man inte, dom är antingen tjocka som fasen eller fjortisar.
Det är/var en tjej med bullemi och shit som försökte nu senast. :banghead:
1,4 år??
Innebär det att det är korrekt att skriva typ 1,11 år om man menar 1 år och 11 månader?
Ett år består av 12 månader i min hembygd, hur delar du det jämt med 10?
Skärpning..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
1,4 år??
Innebär det att det är korrekt att skriva typ 1,11 år om man menar 1 år och 11 månader?
Skärpning..
16.8 månader.
Han kanske är kär och räknar noga?
🙂
Json_81 wrote: [quote=ilg@dd][quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
1,4 år??
Skärpning..
16.8 månader.
🙂
Och 16,8 månader blir i år och månader räknat??
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Json_81][quote=ilg@dd][quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
1,4 år??
Skärpning..
16.8 månader.
🙂
Och 16,8 månader blir i år och månader räknat??
😕
1.4 år eller 1 år och 4.8 månader
January 13, 2003
Hmm, av de 3 senaste så träffade jag 2 av dom via nätet. Från början så var ju tanken att det var kul att träffa personen man snackar med men sen så fick ju Lilleman bestäma lite så blev det som det blev.
Bästa är endån, för 1 år sedan lite drygt så snackade jag med en tjej från sthlm som till sist kom ner för att träffa mig.(Jag bor mitt i skåne)
Jag är en magnet. ;>
Fast ingen tjej är så "go" och mysig som dehman. D;
1 Guest(s)