September 12, 2001
denstore wrote: [quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
nån som har hittat nån tjej via nätet?
Jupp. Inte planerat dock, men det började så.
Sen har jag ju min NH-pojkvän, Vesslan också. Räknas han in också?
Inte planerat...tror sjutton det när du hade en sådan jäkla tur . 🙂
March 11, 2003
skiroy wrote: [quote=denstore][quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
Det handlar inte om tur. Det gäller bara att ha den virtuella godispåsen framme, när man leker ful gubbe på cyber-lekplatsen.....:D
March 11, 2003
skiroy wrote: [quote=denstore]Det handlar inte om tur. Det gäller bara att ha den virtuella godispåsen framme, när man leker ful gubbe på cyber-lekplatsen.....:D
Jo i Vesslans fall ja. 😀
Men nu tänkte jag närmast på Prinsessan. 🙂
Ähh, Vesslan behövde man ju inte jobba för. Han var ju en sure thing....;)
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=skiroy][quote=denstore][quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
Det handlar inte om tur. Det gäller bara att ha den virtuella godispåsen framme, när man leker ful gubbe på cyber-lekplatsen.....:D
Ja men om du nu visar en virtuell gottepåse(?) så blir väl kvinnorna besvikna när de får se den i 3D?
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=denstore][quote=skiroy][quote=denstore][quote=oxiswoofer]Jupe, har min tjej senn 1.4 år tillbaka! träffades via nätet...nätet rulez!
Ja men om du nu visar en virtuell gottepåse(?) så blir väl kvinnorna besvikna när de får se den i 3D?
Verkligheten överträffar ofta dikten.....:)
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman][quote=denstore] Inte planerat...tror sjutton det när du hade en sådan jäkla tur . 🙂
Det är det de vill få dig att tro, men har du aldrig undrat varför de aldrig hör av sig igen? :eye:
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=denstore][quote=Dehman][quote=denstore] Inte planerat...tror sjutton det när du hade en sådan jäkla tur . 🙂
Det är det de vill få dig att tro, men har du aldrig undrat varför de aldrig hör av sig igen? :eye:
Hon ringer varje dag. Från Spanien.....:)
July 18, 2003
En söt liten flicka sedan 26 månader tillbaka, hel nöjd 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 4, 2003
Nope inget här. Min polare försökte dock para ihop mig med en ett år yngre den här helgen, men jag tackade nej.
Väntar också helldre på någon man verkligen älskar. Strul kan man få ändå.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
2 Guest(s)