August 19, 2001
caged wrote: Jag har knappast tid för ett förhållande, även om jag vet att det är en tjej som jag vet tycker om mig och har gjort det ett tag. Jag tycker om henne men frågan är hur man ska få tid med det?
Tills jag flyttar tillbaka till Falun så kommer jag iaf inte engagera mig i någon men den 20:e ska jag hämta den ovannämnda tjejen på Arlanda. Hon vill att jag sover över hos henne då men jag vette fan...
Suck, tjejer sårar en bara iaf så, det skulle aldrig en dator göra.
Hahaha skön inställning.. 😀
July 8, 2003
JuLmUnD wrote: [quote=caged]Jag har knappast tid för ett förhållande, även om jag vet att det är en tjej som jag vet tycker om mig och har gjort det ett tag. Jag tycker om henne men frågan är hur man ska få tid med det?
Tills jag flyttar tillbaka till Falun så kommer jag iaf inte engagera mig i någon men den 20:e ska jag hämta den ovannämnda tjejen på Arlanda. Hon vill att jag sover över hos henne då men jag vette fan...
Suck, tjejer sårar en bara iaf så, det skulle aldrig en dator göra.
Hahaha skön inställning.. 😀
Jupp, den funkar. Jag menar, en dator ställer alltid upp, den lämnar en aldrig. Visst, den kanske krånglar lite ibland med inget förhållande är perfekt. 😉
Dessutom går en dator att uppgradera eller i värsta fall kassera och köpa en ny om den blir för dålig. Detta går ju med tjejer också men det kan klassas som aningen knepigare. =)
September 27, 2002
Inget för mig 🙁
Dock en som är är "Mats, 13, är nybliven pappa"
"Han var 13 år när sonen Kevin föddes för en månad sedan."
Läs mer på
http://www.expressen.se/expres.....38;a=53291
July 8, 2003
4fun wrote: Inget för mig 🙁
Dock en som är är "Mats, 13, är nybliven pappa"
"Han var 13 år när sonen Kevin föddes för en månad sedan."
Läs mer på
http://www.expressen.se/expres.....38;a=53291
Vissa ligger i. =)
Hmm, alltså de lär ju blr föräldrarna som tar hand om ungen. Jag menar de andra har ju fan inte ens börjat gymnasiet...
ANVÄND KONDOM! =)
September 27, 2002
Gueno wrote: [quote=Vampis][quote=Deadleg][quote=Vampis]Har flickvän sedan 3 år tillbaks och vi bor tillsammans 🙂
är det hon som e på din avatar??? 🙂
Nja... det där är vår gemensamma flicka 🙂
Er dotter? 😮
Ovanligt hårig i ansiktet tycker jag..
Alla kan inte va lika perfekta som dig Gueno 🙂
December 4, 2002
4fun wrote: [quote=Gueno][quote=Vampis][quote=Deadleg][quote=Vampis]Har flickvän sedan 3 år tillbaks och vi bor tillsammans 🙂
är det hon som e på din avatar??? 🙂
Nja... det där är vår gemensamma flicka 🙂
Er dotter? 😮
Ovanligt hårig i ansiktet tycker jag..
Alla kan inte va lika perfekta som dig Gueno 🙂
*Garvar*
1 Guest(s)