January 23, 2002
Fackamato wrote: [quote=MrWeizel][quote=Fackamato]Självklart har jag ingen flick-/pojkvän.
Trodde du skulle säga att det var överklass att ha det...
Varför då? Umgänge har (förhoppningsvis) inget med stålar att göra.
Ja det beror ju på.
Är du 90 bast med dåligt hjärta och miljonär så ska du nog se att du kan få umgänge alltid, definitivt giftemål. 🙂
February 12, 2002
Steel wrote: [quote=Fackamato][quote=MrWeizel][quote=Fackamato]Självklart har jag ingen flick-/pojkvän.
Trodde du skulle säga att det var överklass att ha det...
Varför då? Umgänge har (förhoppningsvis) inget med stålar att göra.
Ja det beror ju på.
Är du 90 bast med dåligt hjärta och miljonär så ska du nog se att du kan få umgänge alltid, definitivt giftemål. 🙂
Är det det de menar när de säger knulla musten ur nån? ( kunde ha varit ett skämt hämtat ur ducktales)
October 16, 2003
nåntingt med "Är du singel?"
Kan det mycket väl varit, jag är inte inne här så ofta...
Men jag försöker bättra mig!Själv så är jag en av typen "råsingel"... Är 17, och har fan aldrig haft någon tjej. 🙁
heh ska vi bilda klubb? 🙁
August 20, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Timmy][quote=Snorch]Var väl nyss en sån här tråd?
nåntingt med "Är du singel?"Kan det mycket väl varit, jag är inte inne här så ofta...
Men jag försöker bättra mig!Själv så är jag en av typen "råsingel"... Är 17, och har fan aldrig haft någon tjej. 🙁
heh ska vi bilda klubb? 🙁
I'll join...
June 17, 2001
Jag har äntligen hittat mig en fin tjej, som är omtänksam, snäll, pålitlig och framför allt otroligt snygg och har så otroligt snygg kropp. 8)
Vi har varit ihop sen snart 5 månader, men vi träffades precis innan sommaren förra året. Blev lite skumt i början men allt ordnade till sig och det blev riktigt bra.
Brukar vara svårt att hitta en brud med alla dessa egenskaper. (iaf har jag haft problem tidigare) men nu hade jag väl varit så snäll så gud gav mig denna underbara tjej... weeeeee 😀
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 28, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: Jag har äntligen hittat mig en fin tjej, som är omtänksam, snäll, pålitlig och framför allt otroligt snygg och har så otroligt snygg kropp. 8)
Vi har varit ihop sen snart 5 månader, men vi träffades precis innan sommaren förra året. Blev lite skumt i början men allt ordnade till sig och det blev riktigt bra.
Brukar vara svårt att hitta en brud med alla dessa egenskaper. (iaf har jag haft problem tidigare) men nu hade jag väl varit så snäll så gud gav mig denna underbara tjej... weeeeee 😀
Det är sånt som (nästan) kan få en att bli religiös 😀
Men dom har en tendens att dyka upp när manminst anar det, tur att man är snabb i vändningarna då 😛
3 Guest(s)