June 3, 2001
Ja.. topic säger väll det mästa..
Själv köpte jag ett grafikkort för inte så länge sen som jag nu ångrar som bara *PEEEP*
Trodde det skulle bli bra men det bliv vara bortkastade pengar (2295:- för att vara exakt) och till det sämre.. :hrm:
FPS:n i spelen är den samma som förr + att TV-out:en blev sämmre.
Å TV-in:en är skitunderlig.. funkar bara på vissa DV-kameror och nån enstaka video, inte på TV:n som jag hoppades.
Man kan lätt tro att det funkar på TV:n när det står TV-in..
Tyck synd om mig.. :hrm:
April 20, 2002
Jag köpte Chassi, moderkort & processor från ett internetföretag...gick på runt 3000 sammanlagt. Plus att jag köpte ett GF4MX440 som jag också ångrar nu efteråt. Men om jag inte hade köpt dessa hade jag ju inte haft nån fungerade dator så....:-)....eller den fungerar när den känner för det.
Efter detta blir det fel i Windows med blåskärmar o dyligt och att köra Win XP tillsammans med CS är ju bara att glömma...låser sig varenda gång det startar. Det är INTE fel på några drivisar...har provat alla jag kunnat få tag i och det är samma problem.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 11, 2002
jahapp de är väl många onödiga saker man har köpt:
det försa är väl:
En Gameboy color, när den var som nyast. köpte bara ett spel till det som jag klarade på 3 timmar. sedan köpte jag inte mer.
sen är det väl:
Ericsson A2618! usch en riktig´dålig telfon plastig som bara den men nu har man en R310 och man är supernöjd.
August 21, 2001
Varje gång jag får lön köper jag en massa saker som jag ångrar efteråt.. det handlar oftast inte om stora saker.. utan tvärtom.. jag handlar en massa små onödiga saker.. som t.ex. en burk häftstift, tejp.. pennor.. en extra diskborste.. allt sådant som kan vara bra att ha.. men som egentligen bara är skit..
Har börjat köra hårdträning för att lära mig hålla i pengarna..
så nu köper jag bara snus.. o alkohol förstås.. o lite mat då och då..
1 Guest(s)