June 17, 2002
HuGGe wrote: Fedora är det som används för tillfället då slack på nått sätt kändes jobbigt. Stormtrivs i denna dist iaf
Jag sitter på win2000 just nu.. men ska gå över till Mandrake 10 snart.. eller Fedora.. får se vilket det blir..
Gentoo e oxå ett alternativ. men ack så jävla drygt att editera massa jävla configfiler hela tiden...
June 17, 2002
Spinnjonte wrote: Är det inte risk att en sån här tråd blir låst rätt snabbt samt kan förekomma banning på den om det blir snack om sånt här?
Vaddå.. det e ju bara en undersökning.. inte precis så att jag startar en diskution om det.. eller hur...
Rösta på grabbar..
Inget snack om warez nu.. vill inte ha tråden låst... 🙄 :cy:
March 10, 2003
Hmm.. När du ändrade topic låter svaren väldigt knepiga.
Jag tankade Win 3.11 härom dagen så jag får anse mig som olaglig.
Löjligt att Win 3.11 inte är Freeware nu, tycker MS kunde vara så snälla åtminstånde.
Sedan är väl det att man igentligen bara har rätt att köra XP på 1 dator/licens ?
Iaf enligt licens avtalen. Då är jag isf olaglig då jag kör samma licens på 3 datorer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 17, 2002
Ctrl wrote: Hmm.. När du ändrade topic låter svaren väldigt knepiga.
Jo.. vet.. men jag kunde inte ändra alternativen... IceMan PMade mig o tyckte jag skulle ändra topic o svaren.. väntar bara på att han eller nån annan mod ändrar svaren till typ
Nej
Ja
Linux / licensefri...
2 Guest(s)