November 29, 2003
Farbror wrote:
[quote=Gueno @ lunaj]Jag är en ung kille på 24 år.
Gillar mysiga hemmakvällar, sommar å vår.
Gillar långa promenader å mys framför tv'n.
Plus strypsex kan du spy mig på benen?
Nej jag skoja jag är helt vanlig.
Helt ofarlig.
Kolla på mig jag är porrig och så.
Det jag vill ha din Gorby pirog.Hörrö du tjejen, kom hit ska du få se på en grej.
Är det bara jag eller ser det ut som en kontaktannons från IX.se :bgrin:
:)R
Jag ska nog regga mig för att hålla koll på diverse folk.
January 13, 2003
Farbror wrote: Jag har ett "tror" jag iaf.... om dom inte raderar dom när man inte är inne på några år...
Helt ofarlig.
Det jag vill ha din Gorby pirog.Hörrö du tjejen, kom hit ska du få se på en grej.
Det är en av frondas texter 🙄
February 16, 2005
Sardaukar wrote: [quote=Johan Nicklasson]att ha lunarkonto borde vara straffbart enligt svensk lag...
Med tanke på att lunar är ett företag så borde det vara straffbart att ha ett bankkonto också.
nix. bankkonto är bra för sverige (skatter räntor allt sånt) kan du säga att lunarstorm är bra för sverige..
January 13, 2003
Johan Nicklasson wrote: [quote=Sardaukar][quote=Johan Nicklasson]att ha lunarkonto borde vara straffbart enligt svensk lag...
Med tanke på att lunar är ett företag så borde det vara straffbart att ha ett bankkonto också.
nix. bankkonto är bra för sverige (skatter räntor allt sånt) kan du säga att lunarstorm är bra för sverige..
Det håller "fjortisar" inne?
June 23, 2002
whak wrote: [quote=Farbror]
Helt ofarlig.
:)R
Jag ska nog regga mig för att hålla koll på diverse folk.
Mjo, det kan man ju också skylla på.
October 22, 2002
Johan Nicklasson wrote: [quote=Sardaukar][quote=Johan Nicklasson]att ha lunarkonto borde vara straffbart enligt svensk lag...
Ett bankkonto genererar inga pengar av sig själv...
Däremot ett företag med ca 50 anställda genererar en mycket pengar som kommer in i statskassan genom arbetsavgifter, skatter osv.
Om jag tycker illa om Djurgården, ska de då vara olagligt att vara djurgårdare och att djrugården finns som lag?
January 28, 2003
ViU wrote: ps. titta gärna in på: http://www.lunarstorm.se/Coore ds.
Det är ju inte Coore, det är ju Rutger ffs! 😮
(Ni som läst på er läxa vet att för många detaljer överensstämmer för att det INTE skall vara så)
December 5, 2001
Ja nu har ju fisken redan svarat, men det tål att upprepas. Lunarstorm betalar som alla andra företag skatt till staten.
NH borde väl skatta för sina reklamintäkter också. Du har ett medlemskonto på NH och då borde det vara lika straffbart som ett medlemskonto på lunar.
Edit: Det finns faktiskt fjortisar på NH också
January 28, 2003
December 5, 2001
Blaxxor wrote: Undra hur många det är som nekar men som egentligen har ett konto 🙄
Jag undrar också varför det är så många som inte har, men ändå vet vad lunar är för något 🙄
Nej, nu vet jag....de flesta är för stolta över sig själva för att vilja förknippas med ett community med medelålder på 18 år. Det har m.a.o blivit tufft att inte ha lunarkonto 😛
June 3, 2001
^BeTa^ wrote: [quote=Farbror]Jag har ett "tror" jag iaf.... om dom inte raderar dom när man inte är inne på några år...
[quote=Gueno @ lunaj]*Text*
Det är en av frondas texter 🙄
Japp.
Å en jäfla bra sådan. 🙂
1 Guest(s)