July 11, 2002
Som rubriken, har du någongång när du har varit deppig, ledsen, arg, mm.
Gått till kylen/skafferiet.
Tagit fram något som du kan börja tröstäta, som har gjort att du har börjat må psykiskt bättre... Typ att en ny gnista har tänds.
Jag åt en falukorv en gång i tiden, då var jag riktigt nere o hade inget för mig. :-$
Nåja grabbar, fram med hedern och känslorna. 😛 🙄
EDIT: fan stavfel på rubriken, anledning: Feta fingrar.
Trycker jag på T så blir det Y, förstår inte vad som e problemet.
May 1, 2005
Varför äter man just som tröst? Aldrig fattat det. Är det för att man vill falla in i ett välkänt möster som andra haft för att på så sätt bekräfta för sig själv att man är lika ledsen som alla andra tröstätare? Ungefär som personer som skär sig? De skär sig ofta inte för att det släpper på ångest direkt, utan indirekt för att de identifierar sig med andra deppare som skär sig. Nån som fattar vad jag vill säga? 😛 Skit samma...
När jag deppar till så är det iaf snarare tvärtom. Då äter jag ingenting. 😕
November 29, 2003
dreamweaver wrote: Varför äter man just som tröst? Aldrig fattat det. Är det för att man vill falla in i ett välkänt möster som andra haft för att på så sätt bekräfta för sig själv att man är lika ledsen som alla andra tröstätare? Ungefär som personer som skär sig? De skär sig ofta inte för att det släpper på ångest direkt, utan indirekt för att de identifierar sig med andra deppare som skär sig. Nån som fattar vad jag vill säga? 😛 Skit samma...
När jag deppar till så är det iaf snarare tvärtom. Då äter jag ingenting. 😕
"är magen glad är också du glad"
September 30, 2004
1 Guest(s)