May 10, 2002
hund och marsvin, hunden är en liten papillon/blabla(vet inte vad det heter) typ inte stor som blev attackerad av en polishund, en schäffer asså, som var typ 10ggr större än min hund, doh? hunden klara sig, polisen som ägde hunden sparkade polishunden i magen typ och skrek som fan på den.. man ska inte låta hundar springa lös 👿
March 17, 2002
stormaz wrote: Har inget husdjur, har haft en råtta men den fick lugininflammation och dog... Morsan och brorsan hade en katt engång men sen gick brorsan och blev allergisk så den döda vetrinären
Så nu har jag bara mina dammtussar kvar....
Vänta nu lite...
Din brorsa blev allergisk och sen så döda katten veterinären?
Oldschool member since 2002.
March 20, 2002
March 17, 2002
December 26, 2001
Smirnoff wrote: Dags för en ny tråd på allmänt..
Nu undrar jag om du har något husdjur eller din familj äger en eller flera ?
Själv så har man en tjockis katt som man väger sisådär 8´-9 kg... (har bara matat honom med burk mat) spinner som en hårdisk också 🙂
Kan bara säga det samma. Min lilla Sacha (stavning ? ) väger ca 7kg. Men våga inte påstå att han är fet......är bara lite "kraftig" :p .
January 11, 2002
MegaGeekBoy wrote: [quote=stormaz]Har inget husdjur, har haft en råtta men den fick lugininflammation och dog... Morsan och brorsan hade en katt engång men sen gick brorsan och blev allergisk så den döda vetrinären
Så nu har jag bara mina dammtussar kvar....
Vänta nu lite...
Din brorsa blev allergisk och sen så döda katten veterinären?
hehe huuuur bra som helst.. alltid roligt att märka ord.. =)
December 2, 2001
rsastin wrote: Är allergisk mot pälsdjur. Katter hatar jag. De springer och pissar på min uteplats. Ett stort akvarium skulle vara kul att ha. Snygg möbel blir det också.
Hehe håller med dig... hatar oxå katter... burkar släppt ut hunden när det är en katt på tomten 8)
1 Guest(s)