February 19, 2002
November 23, 2001
Gueno wrote: Jag är för snäll.
Därför blir jag lite då och då utnyttjad (missförstå inte det där).
Det värsta av allt.. jag har skitsvårt att se folk i ögonen är jag snackar med dom. [Image Can Not Be Found]
detta problem har jag med, plus att jag petar näsan (äckligt, jag vet men kan såklart inte sluta)
June 28, 2001
Miztro wrote: Jag slösar för mycket pengar på pizza =)
amen där.
en redig kebabpizza får man punga ut 60 spän för, men då jävlar är den GO!
inga märkbara ovanligheter här inte, får iof abstinensproblem om jag inte lyssnar på musik på länge.
btw, om man får ögonkontakt med läraren under lektionen och ser ut att hänga med så har jag märkt en förbättrad respekt av lärarna.
mkt bra när det kommer till sena inlämningar, fusk på prov och lite allmäna hyss.
September 1, 2002
Let's see....
* Bita på naglarna
* Snusar
* Datorberoende
* Peta näsan ibland
* Klämma sönder finnar som ibland uppstår i ansiktet
* Dricka kaffe för sent på kvällarna
* Dålig på att lägga sig i tid på kvällen
* Fruktansvärt dåligt morgonhumör innan frukosten.
* Svårt att se folk i ögonen utan att börja garva utan anledning.
* Sen jag slutade med tennis/fotboll/badminton motionerar jag ingenting.
* Plus massor av andra saker som jag förtillfället inte kommer på
PS. Hur fan står min FV ut med mig egentligen? DS.
November 16, 2002
hehe det verkar vara kul att snacka skit om sig själv 😀 😀
ska lägga till nåra
Jag har sveriges sämsta morgon humör (ber alltid folk att fara o flyga när dom på morgnarna kommer och snällt sticker in huvet och säger att det finns frukost)
Jag plockar alldrig undan min smutstvätt
Jag sprider alltid saker omkring mig hemma
+ att jag glömmer alltid va folk precis sa
September 13, 2002
DiDi wrote: [quote=Gamblor]* Fruktansvärt dåligt morgonhumör innan frukosten.
Kan lägga till den på min lista också... är en zombie redo att käka hjärna innan jag får frukost 😉
same here..
hade en lumparkompis som alltid va go å trevlig på morgonen vid halv 7. finns det ngt värre än nån som e morgonpigg å har vart uppe sen 0600 kommer instruttande å klämmer fram "gomorron johansson sovitt gott?" på käck göteborska å med ett brett leende.. åsså undrarde han varför jag alltid va så tjurig.. duh
October 28, 2002
MetZ^ skön tråd 😀
Jag lever ett så ohälsosamt liv man bara kan leva.
Jag går förvisso i skolan, kommer hem, sätter mig vid datorn eller sover. sitter vid datorn tills jag går och lägger mig. vilket oftast är alldeles för sent.
Går ut det gör jag bara på vägen till skolan, eller på helgerna om man ska ut och festa. Så mina stunder ute invovlerar antingen mkt alkohol, eller en ytterst kort promenad till bussen.
Jag väljer matvaror efter fetthalt, t ex nu när jag skulle handla lite pålägg, visste inte vilken potatissallad jag skulle ta, tog den med mest fett i :S
Sen, jag motinorerar ALLDRIG.
tur att jag har min mor som håller rätt på mig... 🙄
June 18, 2001
Mind wrote:
btw, om man får ögonkontakt med läraren under lektionen och ser ut att hänga med så har jag märkt en förbättrad respekt av lärarna.
mkt bra när det kommer till sena inlämningar, fusk på prov och lite allmäna hyss.
Är du galen?! Ser man dem i ögonen kan man räkna med att man får svara på nästa fråga. Men allra värst är det om läraren vet ens namn men ingen annans. 🙂
Jag dricker för mycket kaffe och kastar ut för mycket pengar på detsamma (Minst 9 kr om dagen på universitetet. Ofta det dubbla.)
Jag lägger mig alltför sent.
Jag motionerar inte (även om jag alltid går när jag ska någonstans, vilket kan bli totalt en mil vissa dagar :))
Jag äter för lite.
Jag köper för många böcker jag inte hinner läsa (125 st sedan september, kurslitteratur inkluderat.)
Jag studerar för lite.
Jag skulle ha druckit för mycket vin om jag inte hade gjort av med alla pengar vid kaffeautomaten.
July 19, 2001
Gueno wrote: Jag är för snäll.
Därför blir jag lite då och då utnyttjad (missförstå inte det där).
Det värsta av allt.. jag har skitsvårt att se folk i ögonen är jag snackar med dom. [Image Can Not Be Found]
Samma här typ.. Sedan blir jag skitirriterad på folk som kladdar ner min mus och mitt tangentbord med flottiga fingrar.. AARGH!!
1 Guest(s)