December 15, 2002
Om jag ska på toa och jag hör att någon går i hallen så måste jag hinna in och låsa om mig innan personen i fråga nått fram, eller är inom synhåll.... 🙂
Jag har även en tävling med mig själv om att hinna så långt upp i trappuppgången innan källardörren slagit igen vid de gånger som jag varit där nere.
Har säkert fler sjuka saker för mig, men dessa får räcka tills vidare 😀
December 15, 2002
har du tvångstankar?
svar: Ja
hemma har vi ett golv med nån sorts matta på, som det är ett mönster med fyrkanter. Jag känner mig alltid tvungen att inte nudda dom när jag går på den mattan fast det är mest när jag är själv.
Ibland kan det vara så när jag går på trotoaren också, och då kan jag ibland "stanna upp" för att komma på rätt spår igen 🙂
July 19, 2001
Sardaukar wrote: Om jag har tvångstankar...hmm...kanske för att jag alltid måste vara bland de värsta inom datorvärlden...så fort det kommer nåt nytt så bara måste jag har det 🙄
Jo jag har också det problemet.. Och nu försöker jag spara ihop till en dual Opteron dator men jag kommer säkert köpa en Athlon 64 bara för att det redan finns så bra grejjer för den..
Och varje gång jag skakar hand med någon så undrar jag när dom senast kliade sig på dolmen..
July 27, 2002
ManicBlue wrote: Om jag ska på toa och jag hör att någon går i hallen så måste jag hinna in och låsa om mig innan personen i fråga nått fram, eller är inom synhåll.... 🙂
Jag har även en tävling med mig själv om att hinna så långt upp i trappuppgången innan källardörren slagit igen vid de gånger som jag varit där nere.
Har säkert fler sjuka saker för mig, men dessa får räcka tills vidare 😀
lol :bgrin:
4 Guest(s)