November 3, 2002
Va ett tag sedan jag besökte NH men har åter igen ramlat in här. Anledningen till min tråd är att jag har ett litet problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med:
För ett par veckor sedan träffade jag min polares flickvän som han varit tillsammans med i ca ett halvår. Vi hade riktigt trevligt den kvällen och kom varandra ganska nära för några som aldrig sett varandra förr. Har träffat dom (polaren och hans flickvän) till och från sedan dess och jag har kommit hans flickvän närmare och närmare. Hon berättar saker för mig som hon aldrig skulle berätta för honom t.ex. Problemet är att jag har andra känslor än kompiskänslor för henne. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Har tänkt på henne ända sedan jag såg henne för första gången. Ska jag säga någonting till någon utav dom eller bara hålla för öronen och hoppas att det går över? Har syltat in mig lite för djupt den här gången tror jag...
August 21, 2001
har varit där själv. Vet spänningen. Gick längre än vad jag borde gjort.
För jössenamn.. håll dig undan!! Det är inte värt det, inte någonstanns!
Ångesten är löjligt stark efteråt.
Jag tog dock steget att berätta för polaren efteråt.. Det slutade bra.. men det tog tid. Att han förlät mig förstår jag fortfarande inte..
Det bästa du kan göra är helt enkelt att backa undan. Håll dig väck helt och hållet, om du inte kan släppa henne.
Flickvänner kommer och går, men en riktig polare består..
Om du inte gör någonting, då är det värsta som kan hända att du går omkring och är olyckligt kär ett tag..
Om du gör någonting, då är det värsta än värre.. evigt hat från polarn din, ångest hos dig, ev sönderslagen, och ingen kommer tycka synd om dig.. usch nä.. fy fy fy.. Backa!!!
December 15, 2003
Precis, berätta för din polare om att du börjar få känslor för tjejen (OCH TRO INTE EN SEKUND PÅ ATT BRUDEN ÄR INTRESSERAD AV DIG! Det är det klassiska "manliga vän stadiet", hon tycker det är fantastiskt kul att hon har en manlig kompis hon kan berätta allt för, för henne hade det bästa varit om du hade varit bög också för då hade hon verkligen kunnat tex duscha med dig, gå på dass samtidigt och annat som tjejer kan få för sig att göra.)
July 18, 2003
Garfzez wrote: har varit där själv. Vet spänningen. Gick längre än vad jag borde gjort.
För jössenamn.. håll dig undan!! Det är inte värt det, inte någonstanns!
Ångesten är löjligt stark efteråt.
Jag tog dock steget att berätta för polaren efteråt.. Det slutade bra.. men det tog tid. Att han förlät mig förstår jag fortfarande inte..
Det bästa du kan göra är helt enkelt att backa undan. Håll dig väck helt och hållet, om du inte kan släppa henne.
Flickvänner kommer och går, men en riktig polare består..Om du inte gör någonting, då är det värsta som kan hända att du går omkring och är olyckligt kär ett tag..
Om du gör någonting, då är det värsta än värre.. evigt hat från polarn din, ångest hos dig, ev sönderslagen, och ingen kommer tycka synd om dig.. usch nä.. fy fy fy.. Backa!!!
Diggad denna mening 😛 "Flickvänner kommer och går, men en riktigpolare består..."
1 Guest(s)