January 17, 2002
Tänk såhär:
Hur ofta träffar du din vän? Hur bra vänner är ni? Är tjejen snygg?
Är svaren följande
Sällan, inte så värst, skitsnygg
så är det bara å doppa, det är inte bra att hålla känslor inne, kan du ge utlopp för dem på nått sätt så gör du det också.
Du kan ju ta henne endå, fast helst innan du ska flytta ca 50 mil åt nått håll så du slipper konsekvenserna.
July 13, 2002
Just hur snygg är tjejen och hur nära polare är du med killen? Men största frågan är väl, är du verkligen så intresserad så du kan leva med det efteråt(tänk dig worst case scenario: hon bangar i sista sekunden, hävdar dagen efter att du försökte förföra henne när hon var packad. Din polare säger upp relationen och alla hans/era polare tycker du är skit)? Själv skulle jag nog tveka ett antal jävla gånger även om det var en avlägsen vän, och inte ens tänka tanken om det var någon av mina närmare vänners tös.
Dessutom, hur vet du att HON är intresserad av mer än kompisrelation?
November 3, 2002
Elias667 wrote: Dessutom, hur vet du att HON är intresserad av mer än kompisrelation?
Det vet jag inte. Det är ju det som är problemet. Hade jag varit helt säker på att hon ville något mer hade jag inte tvekat. Enklaste sättet att få reda på det är ju att prata om det. Risken finns ju då att man förstör kompisrelationen till både polaren och hans flickvän. Känns tveksamt om det är värt den risken.
Min polare och jag träffas inte särskilt ofta. Bor ganska långt ifrån varandra och hans flickvän bor mittemellan så hon har hyffsat långt till honom också.
August 16, 2002
du är väl bekant med the ladder theory? enligt den kan en kille inte vara polare med en tjej utan att vilja knulla henne... och det är sant... the ladder theory har hjälpt mig många gånger...
http://www.intellectualwhores......adder.html
aja läs den iaf och tänk...
November 22, 2001
keffing wrote: du är väl bekant med the ladder theory? enligt den kan en kille inte vara polare med en tjej utan att vilja *censur* henne... och det är sant... the ladder theory har hjälpt mig många gånger...
http://www.intellectualwhores......adder.html
aja läs den iaf och tänk...
Sant
Jag har aldrig varit singel o varit kompis med en tjej utan att vilja *pip*
Har inga kompisar so varit det heller.
Men man kan bita ihop o härda ut.
2 Guest(s)