Har fotbollssupportrar ngt mellan öronen???|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Har fotbollssupportrar ngt mellan öronen???
Snull
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 115
sp_UserOfflineSmall Offline
753361
October 21, 2004 - 8:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Nja jag tyckte det var en upplevelse.
Haha, kompisens kompis fulla mammas pojkväns son..såna källor är alltid härliga.
Jag tror inte det handlar om att skylla ifrån sig på nåt. De var väl julgranar som inte förstod bättre. 😛

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
753775
October 22, 2004 - 9:20 am
sp_Permalink sp_Print

Snull wrote: Nja jag tyckte det var en upplevelse.
Haha, kompisens kompis fulla mammas pojkväns son..såna källor är alltid härliga.
Jag tror inte det handlar om att skylla ifrån sig på nåt. De var väl julgranar som inte förstod bättre. 😛

Fan vet jag, snackade med folk efter matchen som hade varit på den. 🙄

Pojo
Member
Medlem
Forum Posts: 2239
753980
October 22, 2004 - 12:10 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=Pojo][quote=macrus][quote=Pojo]Eftersom fotboll går ut på att springa och sparka på en skruten läderskrut. Så tror jag inte att supportarar har någon större mening.

Hjärnkapacitet på jagarna efter läder skräpet: 0 %
- " - supportarna : -99999999 %

Man kan ju undra vad du tänker med, ja nåt udda måste det fan vara.

Bara för att inte forbollsupporting tar upp nån hjärnkapacitet behöver ju inte betyda att de är helt tomma i bollen.

Sen förstår du väl att ju bättre man blir på att använda hjärnan desto mindre förstår de som inte använder den mer än att tänka andas in andas ut.

Oh wow vilken kontring.

Undrar fortfarande vad du tänker med, snacka om vad det är för idioter som kollar på fotboll.. bara för det inte intresserar dig?

Kan du tala om för mig när jag sagt att de är idioter?

macrus
Member
Medlem
753998
October 22, 2004 - 12:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Pojo wrote: [quote=macrus][quote=Pojo][quote=macrus][quote=Pojo]Eftersom fotboll går ut på att springa och sparka på en skruten läderskrut. Så tror jag inte att supportarar har någon större mening.

Hjärnkapacitet på jagarna efter läder skräpet: 0 %
- " - supportarna : -99999999 %

Bara för att inte forbollsupporting tar upp nån hjärnkapacitet behöver ju inte betyda att de är helt tomma i bollen.

Sen förstår du väl att ju bättre man blir på att använda hjärnan desto mindre förstår de som inte använder den mer än att tänka andas in andas ut.

Oh wow vilken kontring.

Undrar fortfarande vad du tänker med, snacka om vad det är för idioter som kollar på fotboll.. bara för det inte intresserar dig?

Kan du tala om för mig när jag sagt att de är idioter?

Du fattar nog mycket väl vad jag menar. Inte att du sa exakt det men ungefär så. Sen är det upp till dig o se om du kan klura ut det själv eller inte.

Pojo
Member
Medlem
754279
October 22, 2004 - 4:55 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Du fattar nog mycket väl vad jag menar. Inte att du sa exakt det men ungefär så. Sen är det upp till dig o se om du kan klura ut det själv eller inte.

Aha inte för att jag bryr mig speciellt hårt men du ska ju tänka på dina personliga påhopp då med.

Du är ju den enda som haft några invändningar mot det jag skrev så verkar ju inte vara direkt farligt.

Påstår du sen också att det går åt hjärnkapacitet på fotbollsupporting?
Isåfall på vilket sätt då?

Schack (hur det nu stavas) kräver lite hjärnkapacitet.

macrus
Member
Medlem
754309
October 22, 2004 - 5:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Pojo wrote: [quote=macrus]Du fattar nog mycket väl vad jag menar. Inte att du sa exakt det men ungefär så. Sen är det upp till dig o se om du kan klura ut det själv eller inte.

Aha inte för att jag bryr mig speciellt hårt men du ska ju tänka på dina personliga påhopp då med.

Du är ju den enda som haft några invändningar mot det jag skrev så verkar ju inte vara direkt farligt.

Du får gärna förklara lite mer utgående vad som var personligt påhopp med det där. Grejen är att jag har invändningar att folk inte orkar bry sig, vilket jag inte heller borde göra igentligen så nu lämnar jag detta tramset i denna tråden. Bara onödigt tjööt.

Pojo
Member
Medlem
754325
October 22, 2004 - 5:49 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote:

Mr Baggins
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 61
754333
October 22, 2004 - 6:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Pojo wrote: [quote=macrus]Du fattar nog mycket väl vad jag menar. Inte att du sa exakt det men ungefär så. Sen är det upp till dig o se om du kan klura ut det själv eller inte.

Som vän av ordning så är väl inte Macrus den ende som haft invändningar mot vad du skriver, det trodde jag framgick av mitt förra inlägg men ironi är ju nu en gång för alla ack så svårt att få fram i skriven form.

Om det används eller inte används någon större hjärnkapacitet när man ser på fotboll var väl inte det du skrev i ditt första? inlägg i den här tråden utan du definierade hjärnkapaciteten hos fotbollssupportrar generellt (måhända på ett något oortodoxt vis, men en negativ %-siffra har iaf. jag svårt att se som något annat än en idiotförklaring av fotbollssupportrar i gemen).

macrus
Member
Medlem
754357
October 22, 2004 - 6:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Pojo wrote: [quote=macrus] Man kan ju undra vad du tänker med, ja nåt udda måste det fan vara.

Ok, man kan ju vrida och vända det mesta till personliga påhopp så ok.

Var mer nåt jag ifrågasatte, men ursäkta då om du tar/tog illa upp.
Så nu tänker jag inte änga mer energi om att tjafsa om detta.

Pojo
Member
Medlem
754700
October 23, 2004 - 8:40 am
sp_Permalink sp_Print

Eftersom topicen är
Har fotbollssupportrar ngt mellan öronen???
Så tyckte jag att mitt inlägg inte är så långt från topic.
Men ni ska inte skriva om ni inte vill diskutera.

Sen kanske så gällde som skrivits här som fotbollssupportrar mera fotbollshulliganer.

Marron
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
754740
October 23, 2004 - 9:58 am
sp_Permalink sp_Print

"Superettan här kommer gnaget" :D/

TECH
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 331
755074
October 23, 2004 - 6:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm det mest LOL jag vart med om gällande fotbollshuliganer var nog lucia cupen i scandinavium för 2 år sen, när några huliganer började storma snuten med en 2meters tomte i stål eller nått 🙂

Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
755099
October 23, 2004 - 7:05 pm
sp_Permalink sp_Print

spontant svar till topicen; jag är inte dum cry

ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
755105
October 23, 2004 - 7:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Supportrar är de inget fel på, de är packet som förstör för alla andra som ska bort. De är ju en väldig skillnad på att vara hulligan och vanlig anhängare till ett lag. Sport har fått för stor betydelse i samhället helt enkelt.

Jo jag gillar att kolla på massa sport om nu någon skulle undra, men jag kan i alla fall hålla distans till de hela.

Pojo
Member
Medlem
755283
October 23, 2004 - 11:11 pm
sp_Permalink sp_Print

ManicBlue wrote: Supportrar är de inget fel på, de är packet som förstör för alla andra som ska bort. De är ju en väldig skillnad på att vara hulligan och vanlig anhängare till ett lag. Sport har fått för stor betydelse i samhället helt enkelt.

Jo jag gillar att kolla på massa sport om nu någon skulle undra, men jag kan i alla fall hålla distans till de hela.

Du glömmer en sak sport handlar till 95 % om pengar.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 200
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL