January 17, 2002
L0S3VOGL7UM
Är koden till bana 24 i detta spel
http://www.miniclip.com/acno/acno.htm
Klara den ni... Jag är fast som en fiskmås i en gäddsax när det gäller att ha vägen fri för batteriet...
EDIT: Yes, klarade den just, men fan vad 25an var 200x svårare... Ni kommer att spräcka skallen
November 25, 2003
November 25, 2003
November 25, 2003
Kunde inte sova, så jag körde lite till. Faen, lvl 30 är grymmesvår tycker jag. Eller så är jag för trött för att fatta det uppenbara.
Edit: Hur F*N gör man på lvl 30? Tagit nyckeln, men sen vete tusan hur jag ska komma till det stället där låset var.
Edit2: Wohoo! Klarade spelet. Nu ska jag sova! =)
August 7, 2003
Blir tokig på level 30. Är jag för trött för att fatt vad man ska göra, plockar snällt upp nyckeln för att sén kommer till mitten där det är deadend. Har nog provat alla varianter utom den rätta. Kan ingen ge mig en magic wand så jag kan trolla bort lite oönskade saker så som en hög med grå granitblock som ligger ivägen? Kan nån vänlig själ sprida lite ljus över mitt problem så vore jag evigt tacksam.
Löste det vore kanske smart att läsa instruktionerna innan man börja spela
35 banor är det Jerry
November 25, 2003
March 24, 2003
March 20, 2003
GardenGnome wrote: Satt också på level 30 ett tag innan jag upptäckte en kul finess. Om man håller inne mellanslag och trycker åt höger så kommer en eventuell gräsplätt som ligger till höger om hjälten att försvinna, utan att man behöver gå över den först.
Självklart! Det är ju en Boulder Dash-kopia...
1 Guest(s)