October 24, 2002
Tja!
Är jag ensam om att anse att pingspiken verkar ha ökat markant på internet? För ALLA, vara fall från Sverige. Tycker heller inte det är sällan att man får timeout när man sitter och surfar, inte då bara när jag sitter hemma naturligtvis, utan på nätcafén, arbete/skola osv.
Haft den här tanken ett tag nu, men inga kompisar har lagt märke till det, så tänkte det vore bra att fråga på ett internetforum, för av någon måste ni märkt det :p
October 16, 2001
December 31, 2002
bjorne wrote: Tja!
Är jag ensam om att anse att pingspiken verkar ha ökat markant på internet? För ALLA, vara fall från Sverige. Tycker heller inte det är sällan att man får timeout när man sitter och surfar, inte då bara när jag sitter hemma naturligtvis, utan på nätcafén, arbete/skola osv.
Haft den här tanken ett tag nu, men inga kompisar har lagt märke till det, så tänkte det vore bra att fråga på ett internetforum, för av någon måste ni märkt det :p
Så är det för mig också. Fast det verkar gå i vågor. Jag misstänker attdet har att gör med Bostream+BBB=BBB att gröa eftersom jag had Bostream förrut.
March 20, 2003
ioma du älskar aftonbladet så...
April 23, 2003
CoLiC wrote: Ja, förut gick det över 9 mb/s, nu går det bara 8 :'(
Stabilt på 11mb/s ;), så nee det går prima!
https://www.nordichardware.se/.....bild01.jpg
June 20, 2002
richardb wrote: Åhh, snacka om fart med 1 mb/s.. Jag tankar i max 130, men då måste jag hitta någon BBB:are som har 100 mbit :/..
COMHEM 1 Mbit har jag, segaste skitbredbandet i världen, skaffa det aldrig.. Någonsin.
Om du tankar i 130KB/s med 1 Mbit´s uppkoppling ska du vara grymt nöjd.
2 Guest(s)