March 22, 2005
är så att jag köpt bil delar och betalade i förskott. förde över pengarna men han säger att pengarna inte kommit in, medans min bank säger att inget fel har skett. hans bank säger tvärtom, kan de stämma??? har hans mobil hem telefon + adress. han svarar alltid när man ringer. har ja blivit lurad tror ni????
March 22, 2005
han har sagt det. men min bank säger att de inte blivit nått fel på överföringen. men vet ej om de blivit nått fel på hans bank. har även fått ett kolli. fast det ska tydligen ha fraktas med schenker så ja vet inte hur man söker efter kolli där. om någon vet det kontakta mig snarast =)
April 17, 2003
hittade detta på schenkers hemsida
Via Telefon - Voice Tracking 0771-45 46 47
En datorgenererad röst, som vi kallar Emma, ställer frågor som du besvarar genom att antingen tala eller använda knapparna på telefonen - båda möjligheterna finns! Väljer du att använda knapparna behöver du en telefon med tonval. Väljer du att tala går det bra med vilken telefon som helst. Ring 0771-45 46 47.
dit ska du ringa om du vill spåra paketet..
January 12, 2004
asene wrote: kolli numret är priv8080-97000436-7. kan någon kolla. min ip telefin suger som vanligt. sen så hur kollar man konto numret vem som äger det??? tycker det är lite konstigt att han ringer tex från ett hem nr om han lurar. =/
kolla det kontonumret du betalade till och hör med honom om det är samma.
April 17, 2003
March 22, 2005
är så att vi kommit överens om att jag ska betala en viss summa så ja kna hämta ut paketet iallafall och betala resten när ja fått tillbaka pengarna. men vill ju inte betala om han luras. tycker bara att de är så konstigt att han lämnar tel å allt, om han luras har han nog inte tänkt efter många gånger =/
July 18, 2003
asene wrote: jo men ja gjorde de på internet bank. tror ni att ja kan lita på honom???
Ja, som det ser ut nu så ska du lita på honom tycker jag, sålänge han svarar i telefon så är det nog ingen fara. Gå ner till hans bank och kolla upp det. Forsätt vara på han och bankerna!
Den dagen han inte svarar däremot... Då har du problem
2 Guest(s)