June 17, 2002
Marron wrote: [quote=CoLiC]Majoriteten av alla under 16 och mindre eller likamed 1.50 - 1.60 m ska inte få vistas på öppna platser/internet.
Ju kortare de är desto kaxigare och omogna blir dom i majoriteten av fallen.
Tur man är 17 år nu då och lite över 1.80 m 😀
Tur att man e 21år o 1,83m...
Jo.. asså.. tycker Moderatorerna borde ta hårdare tag vad gäller varningar o banningar...
January 22, 2003
CoLiC wrote: Majoriteten av alla under 16 och mindre eller likamed 1.50 - 1.60 m ska inte få vistas på öppna platser/internet.
då är det 50/50 på att man hade fått vara kvar ifall det fanns sådanna regler. är 15 och är 1.73 eller nått sånt 🙂
October 27, 2001
_bushman_ wrote: [quote=CoLiC]Majoriteten av alla under 16 och mindre eller likamed 1.50 - 1.60 m ska inte få vistas på öppna platser/internet.
då är det 50/50 på att man hade fått vara kvar ifall det fanns sådanna regler. är 15 och är 1.73 eller nått sånt 🙂
Det blir ju klurigt 😛
Colic skämtar nog bara, eftersom han själv är en halvmeter lång och fjorton till åldern. 😛
January 17, 2002
PaiN wrote: [quote=_bushman_][quote=CoLiC]Majoriteten av alla under 16 och mindre eller likamed 1.50 - 1.60 m ska inte få vistas på öppna platser/internet.
Det blir ju klurigt 😛
Colic skämtar nog bara, eftersom han själv är en halvmeter lång och fjorton till åldern. 😛
850717 och 1.90 (Mätt med laser) 😉
September 21, 2003
HELIX wrote: Uhm.. Märker man att det strömmar in många omogna när man bara har varit här i några få månader och har 85 inlägg?
på "sistone" menar jag den senaste månaden, så det kvittar om jag bara vart här i ett fåtal månader. Jag är ganska aktiv, det är bara att jag inte spammar trådar/svar som jainte har 2000 inlägg
2 Guest(s)