September 15, 2001
September 15, 2001
September 15, 2001
September 15, 2001
August 22, 2001
On 2001-08-29 21:18, Vajsman wrote:
alla barnprogramskaraktärer har ju mer eller mindre allvarliga problem.
smurfarna måste ju vara värst dock..helpantade hela bunten.Varför är dom blå?
Varför bor dom i knarksvampar?
Varför pratar med fåniga röster?
Varför finns det bara en tjej?
Varför har dom vita mössor?
Vad vinner Gargamel på att fånga dom?
Vet nån?Visse
😛 Jaa.. varför finns det bara en tjej egentligen? Är det så att smurfarna egentligen speglar NH-världen... där varje smurf bor vid sina smurfiga datorer och...
haha... nää..nu börjar jag bli trött....
September 14, 2001
😛 Jaa.. varför finns det bara en tjej egentligen? Är det så att smurfarna egentligen speglar NH-världen... där varje smurf bor vid sina smurfiga datorer och...
haha... nää..nu börjar jag bli trött....
Skulle ju kunna vara så...men i smurfarna så dreglar inte alla över den ensamma tjejen
[ Detta Inlägg ändrades av: nOOki den 2001-09-16 00:07 ]
August 21, 2001
Visst, smurfarna är speciella, där de bor i sina svampar, och Vaniljetösens liknelse ligger nog inte långt ifrån verkligheten. Men ett barnprogram som verkligen gjorde barn illa är ju faktiskt Dr Snuggles..
Bara namnet ger ju rysningar .. Dr Snuggles.. Dr Giggles.. Dr.. han som flyger till stjärnornas land.. han som har ett talande paraply med elakt utseende.. tänk dig om serien hade startat idag, den hade nog fan blivit klassad som "tecknad för vuxna", sänts sent en onsdagnatt för att sen p.g.a upprorsaktiga kvinnfolk blivit stoppad.
Nä, tacka vet jag .. tacka vet jag.. fan.. jo.. tacka vet jag DarkWing Duck!!!
May 16, 2001
On 2001-09-15 23:37, totto wrote:
On 2001-09-15 23:12, Frolic wrote:
*nickar*
mitt liv(alternmativt sexliv)står stilla nu så allt är meningslöstStukat Handen??? 😀
*skrattar* det var lite roligt.
Hur som helst. Är det otecknade Nalle Puh vi pratar om här? Jag såg på ett avsnitt av det när kanin hade missat en dag. Någon stoned nalle puh såg jag inte till mycket av, jag såg mest i slutet. :
2 Guest(s)