snyde wrote: Svagdricka är så förbannat j**la äckligt så man vill kräkas bara av att se på det. Julmust är däremot väldigt gott, även om jag föredrar vatten.
Kanske beror på att det inte finns riktig svagdricka att köpa nu för tiden..Blasket som kallas svagdricka av butikerna numera är bara jäkla trams..
När jag var ung kunde man till och med berusa sej med den nobla drycken. Typ mellanöl då..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=snyde]Svagdricka är så förbannat j**la äckligt så man vill kräkas bara av att se på det. Julmust är däremot väldigt gott, även om jag föredrar vatten.
Kanske beror på att det inte finns riktig svagdricka att köpa nu för tiden..Blasket som kallas svagdricka av butikerna numera är bara jäkla trams..
När jag var ung kunde man till och med berusa sej med den nobla drycken. Typ mellanöl då..
Precis...mormors svagdricka förr var verkligen inte att leka med .
Svagdrickan som finns i butikerna idag är ingenting mot det hemgjorda .
skiroy wrote: [quote=ilg@dd][quote=snyde]Svagdricka är så förbannat j**la äckligt så man vill kräkas bara av att se på det. Julmust är däremot väldigt gott, även om jag föredrar vatten.
Precis...mormors svagdricka förr var verkligen inte att leka med .
Svagdrickan som finns i butikerna idag är ingenting mot det hemgjorda .
Så du har några år på nacken du också..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)