September 12, 2001
Coore wrote: Jag gillar att skämta med folk, men ibland så har jag lite svårt att hålla mig ifrån att skämta om vissa saker fast jag vet att det kanske inte är en så bra ide.
Skidan vet precis vad jag menar. 🙂
Jag vet mycket väl vad du menar.. 😀
Jag är inte helt olikt obelix heller då jag ofta kan försvara "den andra sidan" oavsett vad det kan handla om ibland.
Jag kan reagera starkt mot folk som har extremt snäva argument och hävda motsatsen och lite till. Detta kan ställa till ett och annat för mig. 🙂
October 22, 2002
Ibland är man lite väl frispråkig och skämtar ganska ofta om lite olämpliga saker. Drog den här till en kompis och hans tjej precis när dom fått barn.
"Det är förjävligt att sexismen krypit så lågt ner i åldrarna så att tom inte ens bebisar går fria."
Då satt dom och tittade lite mystiskt på mig.
"Ja, vafan, är väl lite väl sjukt att ha knäppning i grenen på en sparkdräkt"
Uppskattades inte av modern till barnet 🙂
March 15, 2004
jag drar för krångliga skämt för mina osmarta vänner.
Ex:
"Haha, du suger mer än mark levengood!"
'Vem ?'
"Mark levengood du vet, han som är ihop med gardell"
'Okej...'
"Vet du inte vilka dom är eller? du är ju så dåligt allmänbildad!"
'Käft på dig'
Och så går vi där ifrån.... Hehe.
February 12, 2003
Arne_Garflak wrote: Brukar säga vad jag tycker utan att bry mig om hur folk tar det, kan vara farligt ibland...
Tydligen är det aldrig nån som förstår när jag skämtar, allt jag säger brukar bli taget på blodigt allvar fast det kan vara ganska kul 😀
Same here, same here. Samma som jag skrev, fast mer utvecklat. 🙂
March 14, 2001
Delph1 wrote: Kom på att jag har en tendens att tänka och utveckla en sak i mina tankar för att sedan inte dela med mig av allt när jag pratar, vilket gör att det kan vara lite svårt för andra att hänga med och ibland misstolkas/missförstås 🙂
//Andreas
Samma här, kan sitta och fundera över något och helt plötsligt börja prata med någon om det mitt i mina tankar och då blir det lätt lite krånligt att förstå när de missat hälften som jag redan hade funderat ut.. 🙂
Sen har jag en förmåga att inte hålla med folk i en diskussion eller bara över en helt enkel grej som att någon anser att en film är bra även fast jag tycker den filmen är bra..
Kan ofta bli när man småjävlas med någon också och helt dissa någons tankar och idéer och troligen därifrån det kommer och jag helt enkelt börjat med det jämt.. 🙄
2 Guest(s)