November 16, 2002
hej jag har ett problem (troligtvis flera)
Det är så att jag är så jäkkla less på att det aldrig händer nått på varddagar.. det finns tre saker som endast görs i min hyffsat stora kompis krets
1.Kolla på Film
2.Sitta hemma o toffla sig med sin älskade (Gäller både flicka o dator)
och slutligen 3. Supa,festa,krogen,etc sker mest på hälger, men även en hel del varddagar
så min fråga till er är: Vad gör ni förutom dessa tre punkter???, kan ni hjälpa till att hitta på nått annat o göra??
Börjar lessna rätt rejält på att alltid göra samma skit
fråga min farsa vad han gjorde i min ålder, Gissa vad jag fick till svar
1.Bio
2.flickvvänn
3.krogen,disco etc
har haft diskussioner om detta med mina polare och dem kommer alldrig på nått, och när jag kommer med ett förslag(typ spela monoplo lr nått) som dom kanske är med på skiter det sig i sista sekund och vi går o hyr en film på video*suck*
Den vanligaste svaret jag får är "men vi har ju ingen o va hos"
snälla Hjälp mig nu blir GALEN snart 😀
November 16, 2002
hmm nu kommer jag låta som mina kompisar men pengar är nått som vi inte har i överflöd =) (arbetslös vettu)
det där med bandet lät iof som nått för en av min polare e rätt grym på gura och vi har samma musik smak sen entredje har tummor o bas o shit o jag gillar o sjunga (men jag stinker på det)
Mer Mer förslag tack 😀 😀
April 16, 2003
Börja spela discgolf (frisbeegolf). Kräver förvisso en initial investering på mellan 130-200kr för en driver. Om det är kul så kan du köpa lite fler olika diskar typ putter, medium range driver, andra drivers andra egenskaper.
Läs mer om det på detta ställe samt leta upp en bana nära dig:
http://www.frisbeesport.nu/
November 16, 2002
hmm hehe ok men sporter och skit är jag för slö för att pyssla med ingen tävlings människa hatar o träna oxå...har testat både badminton o innebandy men det sög o va jobbigt
Och Hauk snöskoter i sthlm hur söt är du på en skala det kommer ju knappt en decimeter snö här och sen ligger det kvar i en kvart lr så 😀
BTW ingen som upplever sammasak som jag
July 8, 2003
Lider själv av samma sak. Iofs har jag skola men låt oss säga att man går 3 timmar i skolan varje dag. Pluggar man på det så har det gått fem timmar. Det blir en hel del timmar att hitta på något. Iofs så brukar jag springa på morgonen och jag ska snart börja träna på gymmet igen på eftermiddagen.
Men i övrigt vill jag faktist ha något att göra, iofs så fort nedanstående kommer så... =) Signen
May 8, 2001
* Ta MC-kort (kanske lite dyrt om man är arbetslös och bor i Stockholm)
* Spela RISK (mkt roligare än Monopol)
* Lär dig programmera! (Eller bli bättre om du redan kan)
* Försök röra mer på dig, du kanske kommer att tycka det är roligt när du väl börjar
* Klättring
* Skriv högskoleprovet så du kan plugga på högslola. (Finns kurser som hjälper dig om du behöver)
Annars håller jag med om att det blir svårare och svårare att hitta på roligare saker ju kallare det bli. Under sommaren finns det ju massor av roliga saker att göra som är billiga. Om jag inte jobbade skulle jag nog bli galen under vinterhalvåret... Å andra sidan vore det jävligt skönt att vara ledigt en hel sommar! Blir nog tjänsteledigt någon månad nästa sommar om det funkar med jobbet.
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
October 14, 2002
jag har också skit tråkigt!! gör ju fan ingenting inte på helgerna heller. man ringer polarn sen typ sitter man å snackar sen kommer man inte på ett skit att göra!!. så jävla tråkigt allting.
jag vill cross men de e massa problem som pengar! sen bor jag i ett uff radhus där man inte ens har nån plats ha en cross.
Har man pengar så kan man hitta på många roliga saker men.
Men ja du får välla tänka efter lite vad du vill göra, sen verkligen göra de!
2 Guest(s)